Packard-Bell P4 problemen.

Pagina: 1
Acties:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik heb gisteren voor een kennis van iemand op mjn werk een Packard Bell P4 systeem geconfigureerd en uitgerust met een intern ISDN modem van Teles. Na de benodigde drivers geinstalleerd te hebben onder Win ME, werkt de ISDN kaart, maar bevriest de muis na een 5-tal minuten, het systeem hangt niet, want je kan nog gewoon werken, alleen de muis werkt dus niet meer. Nu denk ik dat dit probleem door de ISDN kaart komt, maar dat kan ik niet na kijken omdat de pc al bij de kennis staat jammer genoeg.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? (O ja, aan de muis ligt het niet, want de problemen komen met twee verschillende muizen terug).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
IRQ conflict tussen muis (PS/2 poort) en ISDN kaart?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Of IRQ handmatig in de Bios aanpassen of de ISDN-modem in een ander PCI-slot drukken

Good goan

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Op vrijdag 06 juli 2001 11:02 schreef Longbowh het volgende:
IRQ conflict tussen muis (PS/2 poort) en ISDN kaart?
hier sluit ik me bij aan...is een zeer veel voorkomend probleem (hint[search= irq probleem]

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Dat dacht ik al, dat wordt dus leuk, die kennis weet geen hol van pc's dus daar moet ik weer een keer heen :( . In ieder geval bedankt voor de reacties :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:57
standaard muis die erbij zit is een USB muis, en een USB toetsenbord.

Verwijderd

Hoe staat de muis in het apparaatbeheer ?
Staat er één muis of misschien meerdere muizen geinstalleerd als het laatste het geval is dan maar eens even met PB bellen want het schijnt dat een andere muis dan wonderen kan doen
Pagina: 1