Wat kan ik beter doen aan mijn website?

Pagina: 1
Acties:
  • 919 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2020
Mijn vraag:
Mijn vriendin is een tijdje terug een blog begonnen, de content was toen prima maar ik was totaal niet content met de website. De afgelopen weken heb ik de website verder uitgebouwd en geoptimaliseerd. Toch voel ik ruimte voor verbetering, ik sta open voor elke soort feedback. Enige probleem is dat ik niet compleet vrij ben. Omdat het haar website is en zij de supervisie over de frontend wil hebben. Backend neem ik voor mijn rekening.

In principe luidt de vraag als volgt: Wat valt er nog aan de website te optimaliseren, waar irriteer jij je aan en heb je nog SEO advies aangezien de branche totaal niet niche is.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
De website is gehost en gedeeltelijk gebouwd in Blogger. Ik heb doormiddel van de HTML edit functie in Blogger verder aanpassingen, toevoegingen en optimalisaties gemaakt.

Ik zelf ben thuis in WP, SEO, Lightspeed, Blogger nu ook, en in principe veel meer CMS'en een beetje. Ben zelf ook in het bezit van een eigen webwinkel.

*snip*

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 09-06-2017 02:14 ]

40 uur is uiteindelijk ook maar 1/4de van de week :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is je vriendin eigenaar van Google.com?

In dat geval adviseer ik om een dark-mode / night-modus te introduceren.

3.500.000.000 mensen zullen er blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Sorry. Ik zag net dat ik de URL vergeten was, beetje lullig als je daarover advies vraagt. Mijn fout!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik vind 't design erg lelijk. Maar dat is natuurlijk smaak (en die valt natuurlijk niet te betwisten, enkel te betreuren). Dat geel in combinatie met roze leest niet fijn, en dat geel leidt me vooral af van de content. De gele tekst op roze knopjes leest naar.
Verder is de tekst in de header vrij onscherp (net alsof die een stuk uitgerekt is met paint oid).

Verspringende menu's zijn knap irritant (klik maar eens op over mij, dan staat het menu ineens heel anders).

En als SEOtipje, gebruik geen 'lees verder' als anchor tekst, dat zegt namelijk zo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Dankjewel! Dat is een duidelijk antwoord, ben echt bang dat het een heel gerommel gaat worden om in blogger (helaas) wat aan de pagina navigatie te doen. En qua kleuren, haar wensen maar zal der adviseren om dat sowieso anders aan te pakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:51
Beetje flauw om advies te vragen over een website waar je flinke ads probeert (🤡) te tonen.

Daarnaast moet ik toestemming geven voor cookies van Google - verwijzend naar Google...volgens mij is dat zo niet de bedoeling - je legt zelf ook nergens uit waarom je cookies plaatst of laat plaatsen - niet functionele tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Euhm. De cookie melding kwam met blogger mee. Ook ik wil wel graag even benadrukken dat in principe de inhoud en dergelijke buiten mij staat. Ook de advertenties. Ik kan me in jouw idee vinden, dat het op bedrijfsvoering lijkt, het punt is meer dat ik graag een goeie website wil maken van haar geen IT kennis project.
De cookies vallen in principe onder een voorwaarde die Google stelt om Blogger te gebruiken. Hard coded melding waar ik liever niet mee speel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Bleh.. wat een vreselijke site om naar te kijken.
Buiten dat het er uit ziet als één of andere geocities websites (vloekende kleuren, mega grote foto's in de meeste berichten) de volgende opmerkingen;

Allemaal verschillende lettertypes en grote.

De website weet blijkbaar al mijn naam als ik wil reageren.. who the fuck heeft gevraagd (of toestemming gegeven) om die gegevens op te vragen?
En die reacties werken blijkbaar vaker niet dan wel, als ik op het B icoon druk dan verdwijnt het.

Cookies zijn geen vraag maar een mededeling, zo werkt dat niet. En als ik nu niet op 'ik snap het' druk, word ik dan nog wel gevolg? Is het wel goed geïmplementeerd?

En het navigatiemenu staat de ene keer boven aan de gele achtergrond en de andere keer weer onder het logo, waarmee ook de 'abonneren' knop verplaatst.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De website past amper op mijn scherm... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Met dat de website jouw naam weet ging je in principe akkoord met het aanmaken van een Google profiel. Staat netjes in beschreven dat wanneer jij een blogger website bezoekt deze gegevens gebruikt kunnen worden om jou een reactie te laten plaatsen. Daargelaten dat ik compleet buiten die info en dat opvragen zit. Dat doet Google allemaal buiten de blogger/sitebeheerder om, iets van Google en zal wel met hun visie op gemak te maken hebben.
Overigens moet je dit niet als verdediging opvatten. Het hele plaatje is fout in die optiek en de doelgroep (zeg; 15-35 jarige vrouwen) vinden het natuurlijk prima dat ze makkelijk en snel kunnen reageren.

Om over de cookie mededeling door te gaan, die is van Google, Blogger zelf gebruikt deze standaard en ik heb geen keuze in het aanpassen, danwel vervangen van deze melding. Sloop ik die der in HTML toch uit en prop ik daar zelf iets corrects in, wordt de blog geschrapt in verband met tegen Google's regels omtrent Blogger ingaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
hdv111 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:24:
Mijn vraag:
Mijn vriendin is een tijdje terug een blog begonnen, de content was toen prima maar ik was totaal niet content met de website.
En waar was je dan niet content mee. Ik bedoel als je niet content bent met iets, dan weet je weet je wat eraan schort, maar daarover doe je verder geen uitspraken.
De afgelopen weken heb ik de website verder uitgebouwd en geoptimaliseerd. Toch voel ik ruimte voor verbetering, ik sta open voor elke soort feedback. Enige probleem is dat ik niet compleet vrij ben. Omdat het haar website is en zij de supervisie over de frontend wil hebben. Backend neem ik voor mijn rekening.
Wat je eigenlijk zegt is dat je meissie het niet goed doet. Misschien moet je dat eens met haar bespreken en komen er dan wellicht verbeteringen boven tafel.
In principe luidt de vraag als volgt: Wat valt er nog aan de website te optimaliseren, waar irriteer jij je aan en heb je nog SEO advies aangezien de branche totaal niet niche is.
Irriteren is geen wederkerend werkwoord.

*snip*

Zit jij gewoon niet wat hits te generen ?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 09-06-2017 02:14 ]

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
jant schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:28:
[...]

En waar was je dan niet content mee. Ik bedoel als je niet content bent met iets, dan weet je weet je wat eraan schort, maar daarover doe je verder geen uitspraken.

[...]

Wat je eigenlijk zegt is dat je meissie het niet goed doet. Misschien moet je dat eens met haar bespreken en komen er dan wel verbeteringen boven tafel.

[...]

Irriteren is geen wederkerend werkwoord.

[...]

Zit jij gewoon niet wat hits te generen ?
1. Ik was niet content met de layout (ondanks dat die binnen haar kleurprofiel moest vallen) dus daar heb ik een beetje aan gesleuteld. Ondanks het sleutelen had ik niet het gevoel dat het ook maar enigszins lekker aanvoelde. Maar, omdat ik er zoveel naar gekeken heb wilde ik wat ongekleurde meningen. Waar ik dankbaar voor ben.

2. Was meer om aan te geven dat er 2 kampen zijn, wat het beste is voor de website en hoe zij deze ziet. Ik verwijt niemand iets in het specifiek.

3. Mijn fout.

4. Zoals bovenstaand, nee dat is niet de insteek. Ga er om eerlijk te zijn niet vanuit dat zij er blij mee is, of dat de website gebaat is, met mensen die in de IT zitten en niet bij de doelgroep horen of de blog-interesse delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:37:
[...]

4. Zoals bovenstaand, nee dat is niet de insteek. Ga er om eerlijk te zijn niet vanuit dat zij er blij mee is, of dat de website gebaat is, met mensen die in de IT zitten en niet bij de doelgroep horen of de blog-interesse delen.
De doelgroep lijkt me sowieso effectiever, maar misschien is de domeinnaam dumpen op het VIVA-forum is waarschijnlijk ook niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de site er eerst uitzag, ten opzichte van nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De hele site is nogal groot en breed, het geel is zoals eerder aangegeven nogal "in your face" en leidt af van de content, en het "over mij" gedeelte verspringt helemaal :) Misschien dat ze wat inspiratie op kan doen op sites van andere blogger/vloggers zoals beautygloss e.d. Kijkt wat rustiger, vooral 's avonds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:45:
[...]

De doelgroep lijkt me sowieso effectiever, maar misschien is de domeinnaam dumpen op het VIVA-forum is waarschijnlijk ook niet toegestaan.
Dat netwerken en linkbuilden laat ik fijn aan haar over. Wat bedoelde je trouwens met dat het niet past op jouw scherm?
TERW_DAN schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:45:
Doordat ik zelf niet de hosting beheer maar dit bij Google gebeurt heb ik in principe geen backups, misschien een oude screenshot. In principe was vooral de navigatie niet werkzaam, er waren geen doorklik mogelijkheden en van een enigszins logische indeling was geen sprake. Ook waren de kleure nog schreeuwiger en was de header zo hoog dat deze schermvullend was bij landing.

[ Voor 42% gewijzigd door hdv111 op 09-06-2017 00:52 . Reden: Second quote ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
TERW_DAN schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:45:
Dat gaat niet meevallen...

https://web-beta.archive....akeuptricks.nl/robots.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
We praten over een kortstondig project hoor, daar niet van. De site werd gelaunched op 24 april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik kon zo snel geen video's vinden met makeup tutorials. Is dat bewust weggelaten? wel mooie tekstuele publicaties met foto's. wat mogelijk meer werk is dan een video embedden.

d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven5010
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:19
Ik zou in ieder geval kijken naar de 'abonneren'-knop die in het menu staat, want ik vind persoonlijk dat die nu een beetje in het niet valt. Daarnaast heb ik even heel snel door de code gescrold, op regel 49 staat het volgende stukje code:
code:
1
<style id='page-skin-1' type='text/css'><!--

Geen idee of het überhaupt je bedoeling was om de regels vanaf 50 t/m 2463 op deze manier uit te commenten, maar dat werkt op dit moment niet. Hetzelfde geldt voor regel 2464:
code:
1
<style id='template-skin-1' type='text/css'><!--

die vervolgens op regel 2492 wordt afgesloten, zonder dat het daadwerkelijk iets doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:48:
[...]

Wat bedoelde je trouwens met dat het niet past op jouw scherm?
Bij 100% krijg ik dit, maar bij 80% ziet het er veel beter uit.

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/20710sn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
MrJayMan schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:54:
ik kon zo snel geen video's vinden met makeup tutorials. Is dat bewust weggelaten? wel mooie tekstuele publicaties met foto's. wat mogelijk meer werk is dan een video embedden.
Die bestaan niet, ze wil het graag juist tekstueel houden. Eventueel in de toekomst met een followerbase groter dan de krappe 200 mensen die het nu zijn.
sven5010 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:54:
Ik zou in ieder geval kijken naar de 'abonneren'-knop die in het menu staat, want ik vind persoonlijk dat die nu een beetje in het niet valt. Daarnaast heb ik even heel snel door de code gescrold, op regel 49 staat het volgende stukje code:
code:
1
<style id='page-skin-1' type='text/css'><!--

Geen idee of het überhaupt je bedoeling was om de regels vanaf 50 t/m 2463 op deze manier uit te commenten, maar dat werkt op dit moment niet. Hetzelfde geldt voor regel 2464:
code:
1
<style id='template-skin-1' type='text/css'><!--

die vervolgens op regel 2492 wordt afgesloten, zonder dat het daadwerkelijk iets doet.
Ooh,ik denk dat die standaard in de HTML stond, die ga ik in mijn achterhoofd houden als ik morgen fris ga typen en sleutelen. Dankjewel!
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:56:
[...]

Bij 100% krijg ik dit, maar bij 80% ziet het er veel beter uit.

[afbeelding]
Als ik heel eerlijk mag zijn, misschien moet ik me nu schamen, ik heb juist heel veel tijd in de 100% view gestoken omdat dat voor de doelgroep uitnodigt tot meer lezen en doorklikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

TERW_DAN schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:40:
En als SEOtipje, gebruik geen 'lees verder' als anchor tekst, dat zegt namelijk zo weinig.
Hoe zou jij dit dan doen met een intro tekst?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
AW_Bos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:00:
[...]

Hoe zou jij dit dan doen met een intro tekst?
Dit wekt inderdaad mijn interesse. Hoe zou ik dat anders maar toch logisch kunnen verwoorden voor de gemiddelde bloglezer/lezeres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@hdv111 Ik vind het persoonlijk gewoon niet fijn als een website all over the place is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb de site gezien, en los van het felle kleurgebruik vind ik de indeling ook niet echt intuïtief . Ik zie linksboven een knop staan wat een 'hamburger-menu' moet tonen. Echter als ik erop klik zie ik wel het effect van een hamburger-menu, maar er staat geen menu in, maar een intro over de website? :?

Waarom staat dat niet op een aparte pagina? Vooral mensen op een mobieltje worden zo keihard teleurgesteld bij het navigeren over je site.
De zoekfunctie staat behoorlijk afgelegen, en daardoor is de header veels te groot. Die kan echt kleiner, en je kan de zoekfunctie daar wel op een manier in integreren.

Ik heb het idee dat je een beetje wat dingen geprobeerd hebt, zonder te weten hoe je een goed navigeerbare site in elkaar zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
AW_Bos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:06:
Ik heb de site gezien, en los van het felle kleurgebruik vind ik de indeling ook niet echt intuïtief . Ik zie linksboven een knop staan wat een 'hamburger-menu' moet tonen. Echter als ik erop klik zie ik wel het effect van een hamburger-menu, maar er staat geen menu in, maar een intro over de website? :?

Waarom staat dat niet op een aparte pagina? Vooral mensen op een mobieltje worden zo keihard teleurgesteld bij het navigeren over je site.
De zoekfunctie staat behoorlijk afgelegen, en daardoor is de header veels te groot. Die kan echt kleiner, en je kan de zoekfunctie daar wel op een manier in integreren.

Ik heb het idee dat je een beetje wat dingen geprobeerd hebt, zonder te weten hoe je een goed navigeerbare site in elkaar zet.
Als het goed is kan je naar beneden scrollen na dat stukje "over mij" en kom je bij een vorm van verder navigeren uit. Je hebt wel een goed punt, dat moet ik of naar rechts of naar beneden verplaatsen. Iets wat ik me pas bedenk na jouw opmerking, dankjewel.

Om door te gaan over het in elkaar zetten, er is vergeleken met WP zo verdomd weinig mogelijk met Blogger. Om bijvoorbeeld die zoekbalk daar te krijgen ben ik krap een uurtje bezig geweest, puur aan zoeken waar het zou moeten staan en dan even wat dieper de HTML in duiken die al is uitgespuugd.

[ Voor 11% gewijzigd door hdv111 op 09-06-2017 01:12 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Over het navigeren: Zoek één gepaste plek waar je de navigatie in bouwt, en welke meteen goed responsive is voor mobiele devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de adviezen op allerlei niveau's. Aanstaande zondag heb ik in overleg een complete overhaul. Dan bump ik dit topic even met het resultaat.

Ook wil ik graag een beste antwoord selecteren maar eigenlijk ben ik even blij met elke reactie dus dat laat nog even op zich wachten.

Om aan te halen dat het mij niet om de traffic of linkbuilding ging vervang ik de URL na deze post voor een "sitenaam*nl" zodat er geen backlink ontstaat. Wil liever ook niet dat mensen bij het zoeken naar de website hier referenties vinden over hoe slecht het in elkaar zat :)

Nogmaals bedankt voor alles adviezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:31
Persoonlijk vind ik hem erg onrustig. 2 soorten geel, 2 soorten rood met motief, 2 soorten roze.

Rondom het logo/banner twee verschillende frames met verschillende motieven.

Logo's te onscherp.

7 lettertypes bij het openen van de pagina

Widgets aan rechterkant zou de pagina wat kunnen breken, nu net 4:3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Je kan de URL ook opbreken in stukjes ;)
Dan blijft het topic nog nuttig.

[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 09-06-2017 01:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:27:
Aanstaande zondag heb ik in overleg een complete overhaul.
Pics, or it didn't happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
AW_Bos schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:29:
Je kan de URL ook opbreken in stukjes ;)
Dan blijft het topic nog nuttig.
Zie de openingspost voor het resultaat. Mensen kunnen nog wel kijken, alleen simpelweg klikken of het als link hebben staan zit er niet meer bij. Dat was wat ik bedoelde met het sterretje toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jant
  • Niet online
hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:27:

Om aan te halen dat het mij niet om de traffic of linkbuilding ging vervang ik de URL na deze post voor een "sitenaam*nl" zodat er geen backlink ontstaat. Wil liever ook niet dat mensen bij het zoeken naar de website hier referenties vinden over hoe slecht het in elkaar zat :)
My goodness, really? Welke van de twee is het? Dat je geen bewijs wil achterlaten voor het co-produceren van een zaad site? Of dat je geen traffic wil generen ?

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jant schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:32:
[...]

My goodness, really? Welke van de twee is het? Dat je geen bewijs wil achterlaten voor het co-produceren van een zaad site? Of dat je geen traffic wil generen ?
zaadsite is één woord. }) :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jant
  • Niet online
Room42 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:34:
[...]

zaadsite is één woord. }) :P
Jij... jij... jij... Taalpurist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdv111
jant schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:32:
[...]

My goodness, really? Welke van de twee is het? Dat je geen bewijs wil achter laten voor het co-produceren van een zaad site? Of dat je geen traffic wil generen ?
Nog steeds zie ik niet zo zeer in waar jouw negatieve insteek vandaan komt. Ik vraag om advies en geef meerdere keren aan waarom en waarin ik advies wil. Als jij je daar niet tot geroepen voelt is dat prima, maar dan kan het verwijten dat ik hier zit voor de traffic of dat ik zou willen ontwijken dat ik een gezicht achter de website ben hopelijk wel achterwege gelaten worden. Ik heb hier al 6 jaar een profiel en lees dagelijks met plezier, als ik zo graag traffic wilde en anoniem wilde zijn had ik wel een nieuwe account aangemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jant
  • Niet online
hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:36:
[...]

Ik heb hier al 6 jaar een profiel en lees dagelijks met plezier, als ik zo graag traffic wilde en anoniem wilde zijn had ik wel een nieuwe account aangemaakt.
Fair enough. Maar ondanks dat je dan kritiek krijgt op het generen van verkeer (van mij), heb daar dan lak aan en laat de URL staan. Dat idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:36:
[...]

Nog steeds zie ik niet zo zeer in waar jouw negatieve insteek vandaan komt. Ik vraag om advies en geef meerdere keren aan waarom en waarin ik advies wil. Als jij je daar niet tot geroepen voelt is dat prima, maar dan kan het verwijten dat ik hier zit voor de traffic of dat ik zou willen ontwijken dat ik een gezicht achter de website ben hopelijk wel achterwege gelaten worden. Ik heb hier al 6 jaar een profiel en lees dagelijks met plezier, als ik zo graag traffic wilde en anoniem wilde zijn had ik wel een nieuwe account aangemaakt.
Dat is het moeilijke grijze gebied tussen oprecht advies vragen en je site spammen. In dit geval vertrouw ik je intentie wel, maar dan had je beter een concept neer kunnen zetten op een testsite en daar je advies over kunnen vragen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Zaadsite in combinatie met zijn, ahum, supertank-geschut - maakt er toch zeker wel een super-zaadsite van...

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/376047/super-tank.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hdv111
Dat kan ik me voorstellen, ik had het zo ook met alle liefde gedaan. Het probleem zit hem in Blogger, en nee ik schuif niks van me af want het is een prachtige CMS omdat vriendinlief een site-bouw-leek is, maar voor meer dan dat valt het niet te gebruiken. De HTML kopiëren en extern hosten heeft een bizar raar resultaat en ik wil het liefst niet met Google in de clinch komen over wat ik allemaal aan het doen ben onder hun servicevoorwaarden. De hoofdmoot is uiteindelijk dat zij met plezier op een blog haar ideeën kan delen en daar haar energie in kwijt kan. Dat wil ik niet vergooien door te gaan rommelen met dingen waar Google best strak achteraan zit. Verder ben ik blij met alle kritiek en ga ik er zeker wat mee doen. Ik kon alleen niet zo 1-2-3 een manier bedenken om jullie de website te laten zien zonder een link te plaatsen. Daar wil ik aan toevoegen dat dat misschien aan mijn gemakszucht gelegen heeft, want ik heb niets anders geprobeerd dan de HTML kopiëren op mijn homeserver, toen dat niet werkte besloot ik om een URL te plaatsen, die ik nu netjes naar een rich text omgezet heb.
b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:41:
[...]

Zaadsite in combinatie met zijn, ahum, supertank-geschut - maakt er toch zeker wel een super-zaadsite van...

[afbeelding]
Nu je het zo zegt! Hahaha, ik heb er nooit zo naar gekeken maar dat geschut zit op een rare plek..

[ Voor 16% gewijzigd door hdv111 op 09-06-2017 01:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
hdv111 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 01:45:
Nu je het zo zegt! Hahaha, ik heb er nooit zo naar gekeken maar dat geschut zit op een rare plek..
Vanuit mannelijk oogpunt (of is het "vrouwelijk oogpunt"?) gezien, zit het geschut juist zeer strategisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allemaal leuk en aardig, maar sitechecks zijn niet toegestaan ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.