Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
Hallo allen,

ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een MBP 2016 with touchbar 15 inch , 2,6Ghz i7 , Radoen pro 450 , 256GB SSD.

nu mijn vraag , in vmware Fusion draai ik windows 10 waardoor ik in de MacOS omgeving gewoon mijn windows programma's kan draaien voor werk en privé , werk fantastisch alleen nu mijn vraag . Klopt het dat de grafische performance zwaar minder is in windows ... ik had dit soort van verwacht voor een virtuele machine maar ik ga van 75 in siërra naar 12 in windows op de Cinebench OpenGL, terwijl de CPU
( ingesteld op 4 threads van de 8 beschikbaar ) gewoon 4XX scoort en in mac os ( VM uit ) 6XX . dus de CPU poort aardig netjes over naar windows maar grafisch gezien is het zodanig slecht dat zelfs youtube 1080P kijken de laptop tot de knieën brengt .

Alvast bedankt als iemand tips heeft .

Groetjes

Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Waarom niet gewoon native draaien met Bootcamp? Heb je echt beide OS'en tegelijkertijd nodig?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Destianto schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:39:
Waarom niet gewoon native draaien met Bootcamp? Heb je echt beide OS'en tegelijkertijd nodig?
dat was mijn eerste idee , alleen dit is vanuit het bedrijf zo gedaan om te kunnen monitoren op afstand . 8)7 eerste wat ik dacht 2 tegelijk is leuk maar vwo about drivers en battery life maar goed bedankt voor de eerste tip was vergeten dit erbij te melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Er is geen volledige passthrough van je videokaart via Fusion. Daarvoor moet je naar Bootcamp.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
nelizmastr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:30:
Er is geen volledige passthrough van je videokaart via Fusion. Daarvoor moet je naar Bootcamp.
Daar was ik al bang voor ... ik zie namelijk wel in managment console in macos dat de igpu 530 van intel actief is en de radeon pro 450 , vandaar dat ik had gehoopt dat er een bepaalde optie zou zijn die ik over het hoofd heb gezien om de radeon pro the force , ik vermoed nu namelijk dat de 530 van intel het doet en de radeon pro mac os , de cpu wordt namelijk kneiter heet als ik iets grafisch probeer uit te voeren

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VMware Fusion heeft prima 3d support waardoor het zeer bruikbaar is voor 3d software en ook games. Het verschil in performance met bare metal is er wel maar die is niet zo groot als men denkt.
Pagina: 1