Toon posts:

asus computerbeeldscherm verbindt niet met tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een vraagje, namelijk ik probeer mijn asus beeldscherm aan te sluiten op de tv, maar die verbindt niet met de tv terwijl ik net probeerde de laptop met tv te verbinden dat lukt wel, en ook lukt het om de laptop met de computer monitor te verbinden. dan krijg ik wat op de laptop open staat op de computer beeldscherm te zien. maar dus wanneer ik de computerbeeldscherm met de tv verbind krijg ik geen signaal ? weet iemand hoe dat komt. Ik heb een asus vx299h beeldscherm. ik verbind ze met elkaar d.m.v. een hdmi kabel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:36
Ben wel heel nieuwsgierig wat je zelf verwacht dat er zou gebeuren als je een monitor op je tv aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan een scherm niet met een anders scherm verbinden en dan iets van beeld verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

johnkeates schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:21:
Je kan een scherm niet met een anders scherm verbinden en dan iets van beeld verwachten...
Displayport kan dit :+ moert er wel op 1 van de 2 een inkomend signaal zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Damic op 08-06-2017 20:24 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ooh hahaha... helaas. toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dus gewoon een displayport kopen, en inpluggen monitor met tv en dan ervanuit gaan dat die het meteen doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Heb mijn post aangepast. Ik denk niet dat je tv/monitor dp heeft.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe weet ik of die dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, je TV kan dit niet. Geen enkele TV kan dit op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 22:43
Wat wilde je eigenlijk bereiken door de monitor aan de tv aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Normaliter wil je schermen (of ze nu "monitor" of "TV" genoemd worden) aansluiten op een source device, zoals een computer/laptop of een mediaspeler of...

Als je op twee schermen beeld wilt moet je beide op de source device aansluiten. Er zijn zoals genoemd manieren om eea te daisy-chainen, maar dat ondersteunt je TV waarschijnlijk niet en het is volstrekt onduidelijk welke meerwaarde dat zou geven boven gewoon beide schermen op een apparaat aansluiten.

Zoals al paar keer gevraagd, graag even volledig beschrijven wat je aan het doen bent, met welke apparaten (exact welk Asus-monitor, exact welke TV, en wat levert signaal aan die beesten?) en wat je wilt bereiken. Kan best zijn dat er een veel simpelere manier is :o

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 09-06-2017 09:16 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik wil bereiken dat ik een film afspeel op de computer, en dat ik die dan kijk op de tv. Maar mijn computer heeft geen hd-input. Alleen mijn monitor wel. Dus kan ik gewoon een film afspelen via de computer en dat dan monitor aansluit op tv en dat ik die dan kijk op de tv, dan kan ik teminste relexed liggen op mijn bed en filmpje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:45:
Nou, ik wil bereiken dat ik een film afspeel op de computer, en dat ik die dan kijk op de tv. Maar mijn computer heeft geen hd-input. Alleen mijn monitor wel. Dus kan ik gewoon een film afspelen via de computer en dat dan monitor aansluit op tv en dat ik die dan kijk op de tv, dan kan ik teminste relexed liggen op mijn bed en filmpje kijken.
Wat is een "hd-input" :?

Sowieso, je wilt gegevens van een output op je computer naar een input op je scherm krijgen, althans, dat klinkt als wat je probeert.

Het is voor ons in ieder geval erg lastig om te helpen als je maar geen relevante informatie blijft geven.

Wederom:
Exact welke laptop hebben we het hier over? En welke poorten zitten daar op?
Exact welke TV hebben we het over? En welke poorten zitten daar op?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1