Ik ben opzoek naar een goede gaming pc die komende games zoals Need for Speed Payback, BF1, Forza Horizon 3, GTA V etc. gewoon goed aan kan (~60 fps). (Dus mid- to high end).
Budget
Het budget is echt maximaal €1000,- misschien in sommige omstandigheden kan het er overheen, maar niet al te veel. Het liefst wil ik rond de €800,- blijven.
SSD nodig?
Ik hoef niet per se een SSD, HDD vind ik al genoeg.
Wat voor soort kast?
Mij maakt het niet veel uit wat voor soort kast, als hij maar zwart is met misschien een beetje blauw en groot genoeg is
.
Ga je overclocken?
Nee
Hier een overzicht van wat ik in mijn gedachten had, er kunnen wat domme fouten in zitten maar vergeef me dat. (houd er rekening mee dat ik al een HDD heb):
EDIT:
Ik heb gemerkt dat de RX580 tijdelijk niet op voorraad is bij de meeste (of alle) winkels, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik ben van plan om de PC pas in de zomervakantie te kopen. (Als ze überhaupt terugkomen op voorraad).
Budget
Het budget is echt maximaal €1000,- misschien in sommige omstandigheden kan het er overheen, maar niet al te veel. Het liefst wil ik rond de €800,- blijven.
SSD nodig?
Ik hoef niet per se een SSD, HDD vind ik al genoeg.
Wat voor soort kast?
Mij maakt het niet veel uit wat voor soort kast, als hij maar zwart is met misschien een beetje blauw en groot genoeg is
Ga je overclocken?
Nee
Hier een overzicht van wat ik in mijn gedachten had, er kunnen wat domme fouten in zitten maar vergeef me dat. (houd er rekening mee dat ik al een HDD heb):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 200,85 | € 200,85 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 93,- | € 93,- |
| 1 | MSI RADEON RX 580 GAMING X+ 8G | € 310,50 | € 310,50 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Blue Led | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 826,36 | |
EDIT:
Ik heb gemerkt dat de RX580 tijdelijk niet op voorraad is bij de meeste (of alle) winkels, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik ben van plan om de PC pas in de zomervakantie te kopen. (Als ze überhaupt terugkomen op voorraad).
[ Voor 5% gewijzigd door Noobart03 op 10-06-2017 12:52 ]