Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Zelf heb ik een samsung galaxy S7, en een vriend van mij heeft een S6 en wilt een iphone kopen hij gebruikt zijn telefoon voor dagelijks gebruik met berichten sturen, bellen en andere social media.

Hij is andriod gewend, Is het dan slim om een apple Iphone (6 of 7) te kopen ?

Groet,

Joppe

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Apple gear heeft een eigen iOS, geen Android.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het maakt geen zak uit als je altijd in je apps zelf zit. Stel dat je constant met je OS zit te spelen, dan maakt het wel uit, en als de apps die je gebruikt niet beschikbaar zijn, dan maakt het ook uit.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:58
Waarom zou het niet slim zijn?

Uiteindelijk is het gewoon persoonlijke voorkeur. Persoonlijk vind ik zowel Android als iOS wel fijn werken..ik heb geen harde voorkeur.

T zal even een weekje wennen zijn..maar dat is met alles zo.

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij zulk basaal gebruik zijn beide platformen prima.
Ik heb zelf een iPhone en in het verleden veel Android gebruikt, het blijft raar dat iOS geen back-knop heeft, en een notificatieLED was ook altijd erg handig.
Maar verder zijn het beide prima systemen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het valt verder helemaal niet op dat je eerst een Xbox One vs. PS4-topic kickt en daarnaast ook nog een eigen topic maakt om te vragen of Android of iOS beter is... Ga liever ergens anders trollen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.