Update:
Oke update want ik denk dat het een beetje irrelevant is om een nieuwe topic aan te maken:
Ik zit nu te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S8, OnePlus 5 en de HTC U11. Waar ik veel waarde aanhecht:
- Snelle telefoon die niet vasthangt
- Goede camera
- Lange batterijduur
- 'Mooie' telefoon
- Goede geluid
Ik zal de pros en de cons hieronder zetten:
Samsung Galaxy S8:
+ De beste camera op het moment
+ Mooi design
+ Headphone jack
+ In de winkel tekoop
- Van glas, dus heel breekbaar. Ik ben niet de grootste kluns maar ik laat het wel af en toe vallen
- Niet durable, houdt het niet jaren vol
HTC U11:
+ Goeie geluid (geloof ik)
+ Een van de beste camera's op het moment
+ Goeie software
+ Durable
- In de winkel tekoop
- Geen headphone jack
- Niet mijn meest favoriete design qua telefoon en niet veel leuke hoesjes
- Van glas, dus heel breekbaar. Ik ben niet de grootste kluns maar ik laat het wel af en toe vallen
OnePlus 5:
+ Mooi design
+ Goeie software
+ Durable (?)
+ Niet super snel breekbaar (?)
- Niet in de winkel verkrijgbaar
- Oké camera
- Goedkoper (dan de rest)
Geld is niet per se het grootste probleem en ik vind software > durable > camera belangrijk.
------- (originele post)
Hoi,
Ik ben op zoek naar een vervanging voor mijn HTC One M8 waar ik erg tevreden over was. Helaas ben ik hem kwijtgeraakt en heb ik nu als tijdelijke vervanging een iPhone 5S dus opzich ik kan er wel nog lang mee en er is niet per se veel haast.
Het liefst heb ik Android want naar mijn mening is dat qua kwaliteit en prijsverhouding het beste, maar ik kan ook omgaan met iPhones. Mijn budget is rond de 500 euro (kan verhoogd worden), en wil ik dat het toestel een goede batterij en camera heeft & snel is en niet vaak vasthangt. Ook moet het een 'mooie' telefoon zijn denk aan HTC, Huawei dat vind ik erg mooie modellen over het algemeen. Oh en het moet niet een te grote telefoon zijn rond de 5 inch vind ik prima.
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en de HTC 10 lijkt me ook een mooi toestel en Huawei P10 ook (alhoewel ik wel hoor dat de software niet het beste is).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Oke update want ik denk dat het een beetje irrelevant is om een nieuwe topic aan te maken:
Ik zit nu te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S8, OnePlus 5 en de HTC U11. Waar ik veel waarde aanhecht:
- Snelle telefoon die niet vasthangt
- Goede camera
- Lange batterijduur
- 'Mooie' telefoon
- Goede geluid
Ik zal de pros en de cons hieronder zetten:
Samsung Galaxy S8:
+ De beste camera op het moment
+ Mooi design
+ Headphone jack
+ In de winkel tekoop
- Niet durable, houdt het niet jaren vol
HTC U11:
+ Goeie geluid (geloof ik)
+ Een van de beste camera's op het moment
+ Goeie software
+ Durable
- In de winkel tekoop
- Geen headphone jack
- Niet mijn meest favoriete design qua telefoon en niet veel leuke hoesjes
OnePlus 5:
+ Mooi design
+ Goeie software
+ Durable (?)
+ Niet super snel breekbaar (?)
- Niet in de winkel verkrijgbaar
- Oké camera
- Goedkoper (dan de rest)
Geld is niet per se het grootste probleem en ik vind software > durable > camera belangrijk.
------- (originele post)
Hoi,
Ik ben op zoek naar een vervanging voor mijn HTC One M8 waar ik erg tevreden over was. Helaas ben ik hem kwijtgeraakt en heb ik nu als tijdelijke vervanging een iPhone 5S dus opzich ik kan er wel nog lang mee en er is niet per se veel haast.
Het liefst heb ik Android want naar mijn mening is dat qua kwaliteit en prijsverhouding het beste, maar ik kan ook omgaan met iPhones. Mijn budget is rond de 500 euro (kan verhoogd worden), en wil ik dat het toestel een goede batterij en camera heeft & snel is en niet vaak vasthangt. Ook moet het een 'mooie' telefoon zijn denk aan HTC, Huawei dat vind ik erg mooie modellen over het algemeen. Oh en het moet niet een te grote telefoon zijn rond de 5 inch vind ik prima.
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en de HTC 10 lijkt me ook een mooi toestel en Huawei P10 ook (alhoewel ik wel hoor dat de software niet het beste is).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
[ Voor 46% gewijzigd door vellichor op 22-06-2017 19:10 ]