Laptop voor lichte games (League of Legends)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gamelaptop die geschikt is om league of legends op te spelen, budget is maximaal €700,-. en full hd scherm. weet iemand een geschikte laptop? liefst een fatsoenlijke laptop voor zo min mogelijk geld waar ik league of legends op kan spelen, en daarnaast te gebruiken voor school.

Gegroet!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 18:00:
Mijn vraag
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gamelaptop die geschikt is om league of legends op te spelen, budget is maximaal €700,-. en full hd scherm. weet iemand een geschikte laptop? liefst een fatsoenlijke laptop voor zo min mogelijk geld waar ik league of legends op kan spelen, en daarnaast te gebruiken voor school.

Gegroet!
pricewatch: Asus VivoBook R558UQ-DM905T

Heel veel plezier ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
Wat een advies. Extreem kort door de bocht, TN paneel, matige instap kaart. Er is voor 700 een hele hoop mooiers te vinden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Lucassen schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Wat een advies. Extreem kort door de bocht, TN paneel, matige instap kaart. Er is voor 700 een hele hoop mooiers te vinden ;w
De TS doet niet veel moeite om zijn specifieke wensen te beschrijven en heeft zelf ook nog niet gezocht. Waarom zou een ander dan ook veel moeite moeten doen om een uitgebreid advies af te geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:42:
[...]
De TS doet niet veel moeite om zijn specifieke wensen te beschrijven en heeft zelf ook nog niet gezocht. Waarom zou een ander dan ook veel moeite moeten doen om een uitgebreid advies af te geven? ;)
Owww ik had even het sarcasme gemist O-) |:(