19-20" monitor

Pagina: 1
Acties:

• SilverRST
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-07-2023
Beste leden,

tegenwoordig zijn meeste monitoren vanaf 24" maar voor mij is dat best iets te groot
en wil dan graag een kleine monitor en heb er een paar gevonden en het zijn VA panelen.
Op het moment heb ik de Iiyama ProLite XB2483HSU-B1, wat niet meer verkocht wordt en het paneel
is heel mooi, mooie kleuren en heel goede zwartwaarden.
Ik wilde eerst dit monitor:
pricewatch: AOC M2060SWDA2 Zwart

Maar die nog niet besteld omdat het niet in hoogte verstelbaar is en na verder zoeken, vond ik dit:
pricewatch: AOC M2060PWDA2 Zwart

In hoogte verstelbaar heb ik wel interesse. Echter is mijn huidige paneel AMVA, maakt dat een een verschil
tegenover VA? Contrast staat wel gelijk, namelijk 3000:1.
En het andere waar ik me zorgen over maak is het scherm, de ene is Edge-Lit en andere is LCD.

Doeleinden:
Gamen: vooral GTA (oud en nieuw) en GTAV/Online, Need For Speed: Hot Pursuit 2010
Entertainment: Youtube en Media Player Classic voor films bekijken

Ik heb overigens genoeg aan DVI, mocht dat handig zijn om te weten.

20" is de max mochten er andere alternatieven zijn.

Als dit in het verkeerde subforum is gezet, mijn excuses alvast en dit graag verplaatsen naar het juiste subforum.

[ Voor 4% gewijzigd door SilverRST op 08-06-2017 16:23 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

SilverRST schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:20:
[...]

Als dit in het verkeerde subforum is gezet, mijn excuses alvast en dit graag verplaatsen naar het juiste subforum.
Dat is de omgekeerde wereld. Volgende keer graag even wat verder kijken, dit staat niet voor niets bovenaan de techfora:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Deze keer verplaats ik het voor je, mocht je het volgende keer niet weten, graag van tevoren navragen, niet met zo'n slappe disclaimer achterlaten zodat iemand anders het weer mag opknappen...

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Waarom perse zo klein?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K