Hallo allemaal ik ben op zoek naar een monitor ik heb er zelf al twee mooie gevonden alleen nu weet ik niet welke ik moet kiezen en welke waarschijnlijk beter bij mijn setup past. Als iemand nog andere voorstellen heeft hoor ik het graag. Ik ben op zoek naar een wat groter scherm met een goede resolutie.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe monitor voor mijn game setup ik speel games zoals : Fifa, League of legends,
Counterstrike. Ik wil graag een monitor die snel reageert op alles wat er gebeurt en ik wil een goede kwaliteit. Ook wil ik een grote monitor daarom twijfel ik grotendeels ook tussen de twee die hieronder genoemd worden.
Wat is je budget?
Ik wil niet meer uitgeven dan 230 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet op zoek naar een merk, ik heb al wel deze twee monitoren in gedachte: pricewatch: LG 29UM58-P Zwart, pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart. Ik sta ook open voor tweedehands monitoren alleen mijn voorkeur ligt bij nieuw.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor wordt aangesloten op dit systeem :
Voor de rest heb ik ook nog twee oude monitoren waarvan er maximaal 1 weg kan. Deze monitoren kan ik niet vinden.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe monitor voor mijn game setup ik speel games zoals : Fifa, League of legends,
Counterstrike. Ik wil graag een monitor die snel reageert op alles wat er gebeurt en ik wil een goede kwaliteit. Ook wil ik een grote monitor daarom twijfel ik grotendeels ook tussen de twee die hieronder genoemd worden.
Wat is je budget?
Ik wil niet meer uitgeven dan 230 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet op zoek naar een merk, ik heb al wel deze twee monitoren in gedachte: pricewatch: LG 29UM58-P Zwart, pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart. Ik sta ook open voor tweedehands monitoren alleen mijn voorkeur ligt bij nieuw.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor wordt aangesloten op dit systeem :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 113,40 | € 113,40 |
| 1 | ASRock H110M-ITX | € 73,17 | € 73,17 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 42,64 | € 42,64 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 69,49 | € 69,49 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Mushkin Triactor LT 240GB | € 85,07 | € 85,07 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 434,77 | |
Voor de rest heb ik ook nog twee oude monitoren waarvan er maximaal 1 weg kan. Deze monitoren kan ik niet vinden.