Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasRoeten
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-06-2017
Mijn vraag

Als een Word document (Offce 36) wordt geopend, door er op te dubbelkliken, in de doelmap wordt dit , in Word, geopend als een tijdelijk bestand en kan alleen worden opgeslagen als TEMP bestand

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 365 pak ;w ket

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als eerst Word wordt geopend en dan hierin het bestand wordt geselecteerd, wordt dit wel onder de juiste bestandsnaam geopend en kan ook weer in de juiste context worden opgeslagen.

Waarom wordt het Word bestand als tijdelijk bestand geopend door er in de doelmap op te dubbelklikken?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Hebben we het hier over offline of online ?
In geval van offline, wat doet ie in safe mode en heb je al een repair geprobeerd ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasRoeten
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-06-2017
We hebben de software offline geinstalleerd, alleen moet je wel aangemeld zijn om het te kunnen gebruiken denk ik.
De bedoeling is wel om "in de cloud" te gaan werken/opslaan.
Safe mode nog niet bekeken en een repair is dit ook nodig bij een vrij recente installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Laatste keer dat ik keek was Office 365 als pakket niet voor Linux of BSD beschikbaar. Waarom je topic in NOS staat is mij een raadsel. NOS > CSA.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 22:06
Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad, alleen met Excel. Alles wat ik opened kwam eruit als TEMP, en kon je naderhand ook niet openen/aanpassen. Had daarna de online repair gedaan waarna het weer werkte. (start, control panel, app/features, modify, repair