[ADV] Ziggo zoekt testers voor IPv6 op de Cisco EPC3928

Pagina: 1
Acties:
  • 1.716 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:06
Mede-auteur:
  • VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Beste Tweakers,
Modbreak:test voorbij

Ziggo zoekt met spoed IPv6 testers. Wie zou Ziggo hierbij willen helpen? Lees hieronder hoe en wat.
Zoals jullie weten is IPv6 nog niet actief op al onze modems. Hier zijn we natuurlijk wel druk mee bezig, en daarom willen we met een selecte groep klanten (dual stack) IPv6 op de Cisco EPC3928 testen.
Jullie zijn wat ons betreft bij uitstek een ideale groep om dit te testen. Heb jij een Cisco EPC3928 en lijkt het je leuk om IPv6 met ons te testen? Plaats dan een reactie onder het volgende topic op de Ziggo Community.

Er is beperkte ruimte dus wees er snel bij. Mocht je geen Cisco EPC3928 hebben, dan is het helaas niet mogelijk om mee te doen met de test. We ruilen geen modems om voor de Cisco EPC3928. Voor vragen kan je terecht op de Ziggo Community.

Groet,
Ziggo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJVG
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 17:34

DJVG

Gewoon DJVG

Ik hoopte even dat ik dit model heb, maar helaas, ik heb de Cisco EPC3925. Ik heb regelmatig contact met Ziggo over native IPv6 omdat ik het echt mis in bridge mode. Ik kan alleen maar hopen dat ze dat snel met de Cisco EPC3925 ook willen testen. Keep up th good work!

Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:52

Meneer iCy

swarma

Als je hier wel eigen DNS settings kan invoeren, dan wil ik wel ruilen en testen hoor :).

Edit: Niet goed gelezen.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 08-06-2017 13:36 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:21
Misschien een stomme vraag maar waarom nu dat modem? De Connectbox en Technicolor 7210 worden toch veel meer gebruikt op dit moment? Ook bridge mode ondersteuning zou heel fijn zijn.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas technicolor in mijn geval.
Ook is IPv6 support voor mij waardeloos als mijn eigen router er geen krijgt, de Ziggo router staat bij mij uit. Mocht laatstgenoemde scenario getest moeten worden houd ik me aanbevolen. Ik heb een 1900 ACS met OpenWRT.
Denk trouwens dat je hier relatief veel mensen gaat vinden met een soortgelijke opstelling...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Denk dat de meeste Tweakers de ziggo router in Bridged modus hebben net zoals ikke (technicolor hier)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Cool! Ik ben blij verrast dat Ziggo nog werkt aan Dual Stack. (DS-Lite is immers voor veel enthousiastelingen toch een beetje een afknapper omdat je daarmee geen servers kunt draaien die op IPv4 beschikbaar zijn.)

Ik draai hier nu ruim een jaar met volle tevredenheid Dual Stack op mijn Ziggo Ubee 321b modem. Deze ervaring gun ik de EPC3928-bezitters ook _/-\o_ Ik hoop dat de test voorspoedig zal verlopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdavids
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 17:14
Goeie zaak! 👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:52

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ik heb me aangemeld, ben benieuwd...

Heb nu al een flinke tijd IPv6 via HE maar liever native!
Helaas moet je wel bridge ervoor opgeven lees ik...

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roetzen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Roetzen

he.net Certified Sage

Ik heb verleden jaar mijn Cisco EPC3928 aan de kant gezet ten faveure van een op martkplaats opgescharrelde Ubee 321b waarmee ik IPv6 heb. Ik ben niet van plan mee te doen aan die test want ik weet wel wat ik heb, maar niet wat ik krijg. Mijn Cisco is dus "over". Als iemand hem wil "lenen" om mee te kunnen doen aan die test, neem dan even contact op per PM.

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:06
Test voorbij
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.