Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erg
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-07 16:09
Mogguh!

Ik ben op zoek naar een muis ter vervanging van mijn Logitech G5.
De Logitech G5 bevalt me tot op de dag van vandaag nog prima, en als deze nog leverbaar was had ik zo weer een nieuwe besteld, maar helaas dit is niet meer het geval.

De reden dat ik een nieuwe zoek is dat het muiswielknopje (officiële term?) de geest aan het geven is. Ik speel rainbow six siege en daarin moet je geregeld op het muiswielknopje drukken. Echter is het nu het geval dat als ik druk dat het niet meer functioneert omdat ie dan in de war lijkt te zijn met een functie naar links/rechts van het muiswiel.

De knoppen waar ik aan gehecht ben geraakt in de loop der jaren zijn:
De dpi knoppen bovenop (om de muissnelheid te regelen) en de enkele knop aan de linker zijkant om tijdens het browsen een pagina terug te gaan. het liefst heb ik deze knoppen dan ook weer op mijn nieuwe muis zitten en als het even kan niks meer! :)

budget maakt me niet zo veel uit. ben geen die-hard gamer en heb geen obsessie voor flikkerende ledjes en randzaken. wel moet de muis lekker in de (grote hand) liggen. iets wat de G5 prima deed.

Qua merk pin ik mezelf niet keihard vast aan logitech al is het wel zo dat logitech met deze muis mij toch 10+ jaar niet in de steek gelaten heeft.

systeem waar het aan komt:
i7 2600k
970gtx
16gb ram
dell ultrasharp (2550x1440)

Alvast bedankt voor het meedenken! _/-\o_

Mijn bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09 11:09
pricewatch: Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse

Het zal nooit meer zo goed worden als een G5, maar het komt nog in de buurt. Mijn G5 doet het lekker nog wel :+