Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesleyenjw
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-08 21:45
Hallo, ik heb hier mijn PS4 staan, ik heb altijd internetverbinding gehad en nu doet mijn internet het niet meer,
Wat kan ik hier aan doen?

Mvg Wesley

Beste antwoord (via wesleyenjw op 08-06-2017 11:02)

Verwijderd

WesleyenJW,

Je kan het beste een UTP kabel aanschaffen en die vanaf de router naar de Playstation leggen en natuurlijk verbinden met elkaar.

Persoonlijk zal ik een CAT 6 UTP kabel aanschaffen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:02
Kabel erin doen of WiFi verbinding maken.

Even serieus wat heb je zelf al geprobeerd. Hier is dus totaal niks mee te beginnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 14:11
Een draadloze netwerk kabel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyenjw
@rafler Waar kan ik die kopen? ik kan hem niet op internet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyenjw
Ik snap niet waarom je meteen zo'n boze reactie geeft, ik heb er geen verstand van, het enige wat ik heb gedaan is proberen wifi verbinding te maken en dat werkte niet. En welke kabel moet ik hebben?
.Maarten schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:52:
Kabel erin doen of WiFi verbinding maken.

Even serieus wat heb je zelf al geprobeerd. Hier is dus totaal niks mee te beginnen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

WesleyenJW,

Je kan het beste een UTP kabel aanschaffen en die vanaf de router naar de Playstation leggen en natuurlijk verbinden met elkaar.

Persoonlijk zal ik een CAT 6 UTP kabel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Beste Wesley, op deze manier kan niemand je helpen. Mijn internet doet het niet meer is nou niet bepaald genoeg informatie. Ik zou even de netwerkcontrole doen op je console (even zoeken met Google hoe dat moet) en als je ons meer kunt vertellen kun je een nieuw topic openen. Vermeld dan ook even wat je allemaal al hebt gevonden en geprobeerd en welke meldingen of lampjes je ziet, op welke manier je probeert te connecten (Wifi/LAN-kabel) e.d.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.