Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pci-4 laptops

Pagina: 1
Acties:

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Topicstarter
voor werk (webbeheerder) zoek ik een werkpaard die weer een tijd mee kan, ik koop niet zo vaak nieuwe laptops maar zoek altijd een model uit die een beetje upgradebaar is. ik vroeg me daarom af of er al laptops op de markt zijn die de NVMe PCIe4.x (4de generatie) voor supersnelle opslag ondersteunen. Tri-Band Wireless-AC support is ook belangrijk en minimaal 1080p scherm met hdmi, maar ik ga ervanuit dat laptops die aan de pci4 voldoen ook stevige ondersteuning voor zaken zoals usb3+ of bluetooth 4.2+ enz

gewicht is niet zo belangrijk, (en hoe dikker hoe eenvoudiger zelf repair is mijn mening) en ook de huidige hardware mag lager zijn, zolang het maar een future proof is.

helaas zijn verkopers en fabrikanten tegenwoordig slecht in het opsommen van correcte en noodzakelijke specs dus hopelijk kunnen de tweakers hier mee helpen bij het opsporen naar laptops / 2in1 die aan deze eisen voldoen.

alvast bedankt,

ps:
was ook handiger geweest als de industrie m.2 en m.3 aanduidingen had gebruik in lijn met de versie pce-i, maarja wie ben ik met mijn logica 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door bbstreams op 08-06-2017 09:59 ]