F1 2013 uit de steam store, hoe kan ik nu online spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 733 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burpeflurb
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-11-2023
Mijn vraag:
2 vrienden van mij spelen F1 2013. Nu ben ik zelf ook wat meer in de racing sims geraakt, dus ik dacht, laat ik ook eens dat spel proberen. Nu blijkt F1 2013 niet meer in de steam store te staan sinds dit jaar. Nu heb ik het spel illegaal gedownload, en alles werkt prima, alleen online niet. Is er een manier om het spel alsnog aan mijn steam toe te voegen o.i.d om zo alsnog met mijn vrienden te spelen?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
F1 2013 en Steam

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik had een of andere fix gevonden (RVTFiX), maar na deze geïnstalleerd te hebben startte de hele game niet meer. Kan zijn dat ik iets fout heb gedaan, maar ik zou niet weten wat :?

Beste antwoord (via Burpeflurb op 07-06-2017 17:01)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:51
Gewoon het spel kopen en de key toevoegen aan steam. Dan zou het gewoon moeten werken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:51
Gewoon het spel kopen en de key toevoegen aan steam. Dan zou het gewoon moeten werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Naja, je begint al met een illegaal verkregen stuk software en je vraagt hier op het forum om support.
Daar gaan we je niet mee helpen. Staat duidelijk in de voorwaarden. Mag niet.

Oplossing: Snor ergens een legale variant (op CD/DVD) op, installeer die (met een legale key indien nodig, ofcourse) en voeg hem toe aan je Steam library.

[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 07-06-2017 16:54 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 17:26
Een key voor het spel kost nog geen 4 euro online. Wees geen krent en koop het gewoon, dan kan je ook gewoon online spelen met je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burpeflurb
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-11-2023
Bedankt voor de snelle reacties! Had het spel eerst illegaal gedownload om te testen of mn laptop het uberhaupt aankon, en hoopte dat het misschien mogelijk was op die versie ook online te spelen. Zal eens rond gaan zoeken voor een key :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Panini schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:57:
Een key voor het spel kost nog geen 4 euro online. Wees geen krent en koop het gewoon, dan kan je ook gewoon online spelen met je vrienden.
Ja, maar dan moet je wel een DVD/CD hebben om mee te installeren. En dat heeftie niet (afgezien van een gekraakte ISO of iets dergelijks, die vermoedelijk nooit zal gaan werken met een officiele key).

Wat je wel kan doen, is op een online games handelsplaats kijken (zoals b.v. G2A.com of een van de vele andere) of daar nog een Steam Gift Link te koop staat.
Op die manier kan je, ook na einde verkoop, nog aan een Steamversie komen van een game.

Edit: https://www.g2a.com/f1-2012-steam-cd-key-global-1.html
Hier staat nog een Steam Gift versie te koop voor slechts 6 euro.
Staattie meteen in je Steam bieb, zonder gekloot met CD/DVD en achteraf moeten importeren.

Edit: oh wait, das 2012. Naja, in ieder geval, je snapt het idee.

[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 07-06-2017 17:04 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Illegale software en hulp daarbij vragen is hier niet toegestaan. Lees eerst ons beleid en FAQ door voor je hier gaat posten, want ik zie dat je nieuw bent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.