Toon posts:

Peltier + Golden Orb / Global Win F0P32-1

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een peltier element te gebruiken met een Golden Orb of Global Win F0P32-1 luchtkoeling?? Of is dit niet aan te raden?? KAn de luchtkoeling dit aan, of niet? Ik denk erover om dit aan te gaan schaffen, een peltier element van 72 watt(denk ik), en een Golden Orb / Global Win F0P32-1. O ja, en welke kan dan beter nemen, als het kan? De Golden Orb of de Global Win F0P32-1? Ik ben van plan om m'n oude cellie 333 (best grof) te gaan overklokken, maar ik wil geen waterkoeling op m'n peltier...
Als er ook nog andere oplossingen zijn, hoor ik die graag!

Verwijderd

Met de Golden Orb kan je het vergeten. Ten eerste past niet en ten tweede deze HSF trekt de warmte van de TEC niet; fan is hier de forse botlle neck.
Met de Global Win zou het moeten kunnen zal er echter wel voor zorgen dat er minimaal een 27CFM fan opzit liefst hoger.

Verwijderd

Topicstarter
Welke fan wordt er dan bijgeleverd, bij de Global Win F0P32-1? Is die 27CFM??

Verwijderd

ligt eraan waar je deze koopt, ik geloof dat Narwal hier de YS-tech op plaatst en deze zijn inderdaad 27CFM
Anders moet je even kijken op www.narwal.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even kijken, in ieder geval bedankt! Ik zag alleen bij Narwal deze koelers:

GlobalWIN FKP 32 PPGA/FCPGA 49
GlobalWIN FEP 32 PPGA/SOCKETA 49
GlobalWIN FFP 32 PPGA (ABIT BP6) 55
GlobalWIN FLK32 ATHLON 59
GlobalWIN VEK32 ATHLON 69
GlobalWIN VOS32+ SECC2/ATHLON 99

En niet de F0P32-1...

Helaas...

Verwijderd

Topicstarter
Daar op die Site van Coolerguys staat bij die F0P32-1 : Fan moves 26 CFM of air, en niet 27... Is dit zo'n groot verschil??
Pagina: 1