Hallo iedereen
Ik heb onlangs eens een configuratie geplaatst met een Intel-CPU, maar met de komst van Ryzen begin ik nu toch te twijfelen. Daarom heb ik een nieuwe opgesteld. Mijn vragen staan onder de lijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn systeem kunnen gamen op 1080p, high settings. 1440p is mooi meegenomen, maar dat hoeft niet direct op high te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 1200 euro. Ik hoef geen high-end stuff, maar als het nodig blijkt kan ik er wel lichtjes over gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik had hem graag lekker stil gehad bij dagdagelijkse taken. Bij het gamen mag hij eventueel wel hoorbaar zijn (ook niet teveel natuurlijk).
Behuizing?
Ik heb nu de Cooler Master gekozen, maar ik zou liever meegaan met de RGB-hype
Wat doe ik hier best voor? En kies ik dan voor een moederbord met RGB-header, of nog iets anders?
Ik heb onlangs eens een configuratie geplaatst met een Intel-CPU, maar met de komst van Ryzen begin ik nu toch te twijfelen. Daarom heb ik een nieuwe opgesteld. Mijn vragen staan onder de lijst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GB | € 304,92 | € 304,92 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,25 | € 91,25 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 155,46 | € 155,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.084,48 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn systeem kunnen gamen op 1080p, high settings. 1440p is mooi meegenomen, maar dat hoeft niet direct op high te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum 1200 euro. Ik hoef geen high-end stuff, maar als het nodig blijkt kan ik er wel lichtjes over gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik had hem graag lekker stil gehad bij dagdagelijkse taken. Bij het gamen mag hij eventueel wel hoorbaar zijn (ook niet teveel natuurlijk).
Behuizing?
Ik heb nu de Cooler Master gekozen, maar ik zou liever meegaan met de RGB-hype
Wat doe ik hier best voor? En kies ik dan voor een moederbord met RGB-header, of nog iets anders?