Toon posts:

Nieuwe laptop of een (betere) gebruikte? +/- 1400,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-11 15:30
Hey Tweakers,

Ik ga volgend jaar een ICT Opleiding doen en daar heb ik ook wel een leuk redelijk powerfull laptopje bij nodig. Hierbij ga ik veel in virtual machines werken en daarbij is veel RAM welkom. Verder ga ik er niet veel spannend op doen dan misschien af en toe een potje LoL of CSGO.

Nou heb ik al eerder overwogen om een Razer blade 2016 14" te nemen maar na dat ik wat beter na dacht leek een 14" laptopje van BTO toch een beter idee. deze laptop heeft de volgende specs:

14CL77: 14" mat Full HD IPS-scherm
met Core i7-7700HQ quad-core en GTX 1050 2GB
Betere koelpasta voor de processor en de videokaart
16GB DDR4 (2400MHz), Team Elite
16GB DDR4 (2400MHz), Team Elite
128GB, SATA M.2 SSD, BTO selected SSD, 560MB/s-300MB/s <-- voor W10
120GB Kingston UV400, Solid State Disk, 2.5 inch SSD <-- voor Linux
Bigfoot Killer Wireless-AC 1535 M.2 (802.11ac 2.4/5GHz, 867Mbps) + Bluetooth 4.1
Verlicht RGB (multicolor) QWERTY-toetsenbord (US Int-NL) 14CL77
Microsoft Windows optioneel
2 jaar carry-in garantie
Luxe BTO laptoptas tm 17 inch incl standaard muis en actiekit

Deze laptop kost mij: 1.330,00 incl. btw

Nu kwam ik langs een erg aantrekkelijk advertentie op tweakers.(https://tweakers.net/aanb...b-sshd-gaming-laptop.html)
Het komt erop neer dat de tweaker deze laptop had en het toch net niet de juist maat voor hem is (15,6")
Dit zijn de specs:

I7-6700K
32Gb Corsair (2x16, dus nog ruimte voor nog 32Gb)
256 Gb Toshiba thnsn5256gpu7Nvme m.2 SSD 2400MB/s <-- Voor W10
500 Gb Sshd <-- Voor Linux
Gtx 1070
15,6" 1920x1080 Mat ips GSYNC scherm

Dit is natuurlijk zeker niet verkeerd en al helemaal niet als je het tegen over het BTO laptopje zet (desktop processor, 1070, ietsjes meer opslag. wel 15,6" :/ ..). maar hij is wel gebruikt en er is zelf wat geheugen en een ssd bij geprikt.

Met zulke aankopen vind ik 2e hans altijd erg lastig en vroeg me af wat jullie ervan denken en aanraden.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Mark Heemskerk

Alle reacties

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-11 15:30
PS: voor de gebruikte laptop wil de tweaker 1450,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2021
Dat vind ik een nette prijs voor zo'n laptop.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tusa
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-12-2017
Melchuzz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:37:
PS: voor de gebruikte laptop wil de tweaker 1450,-
Zoals @NO_Excuses al zegt....een hele nette prijs voor de aangeboden laptop. Wel proberen af te tikken naar €1400,00.

Wat mij betreft DOEN.

[Voor 7% gewijzigd door Tusa op 07-06-2017 14:45]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee