Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartveld
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2023
De notificatie LED van mijn Galaxy S8 werkt sinds kort niet meer. Op XDA is er een thread over, maar verder lees je er weinig over. Onduidelijk of het een software of hardware probleem is. De gebruikelijke test met *#0*# werkt in ieder geval niet.
Ik wil hier graag peilen of er meer mensen zijn met dit probleem (en natuurlijk of iemand een oplossing weet).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Bedoel je de LED van de flitser of de notificatie LED? Of nog een andere LED?

De snelste manier om uit te sluiten of het een software of hardware probleem is, is een factory reset uitvoeren. Als het probleem daarna nog steeds bestaat is het een hardware probleem en zal je contact moeten opnemen met de verkoper voor garantie.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartveld
Sorry, ik bedoel de notificatie LED (eerste bericht aangepast). Ja, natuurlijk kan ik een harde reset doen, maar ik wil dat bij voorkeur pas doen als het absoluut onvermijdelijk is. Allicht zijn er anderen met hetzelfde probleem die niet zo'n weerzin hebben tegen een full wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartveld
Wel, heb een factory reset gedaan. *#0*# werkt niet. LED tester werkt niet. Ook bij opladen geen rood lampje. De LED is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je kan eventueel nog een applicatie gebruiken zoals Google Play: Light Manager - LED Settings om te kijken of het dan wel werkt.

Mocht ook dat niet werken, verwacht ik dat je led inderdaad is overleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartveld
Wel, hij gaat terug. Gezien het aantal melding hier (0) en de paar op XDA is het m.i. geen wijd verbreid probleem.
Pagina: 1