Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
1000€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zakelijke (office) documenten bewerken
CAD/tekenprogramma's om juwelen te ontwerpen (met pen)
Browsen
(bijkomend Netflix, Yelo, andere kleine zaken zoals spelletjes, enz...)
Wat heb je zelf al gevonden?
Eerlijk gezegd spreekt de grootte en het gewicht van de iPad Pro 10,5" mij erg aan omdat ik liever niet te groot ga. Bij de Surface Pro zit ik vast aan minimaal 12,3" en deze is iets zwaarder.
Ik wil sowieso passieve koeling, maar dat is op beide mogelijk.
Nadeel van de iPad is, ondanks dat ik al een vrij uitgebreide bibliotheek heb van app's, ik op zoek moet naar een goed tekenprogramma, bovendien had ik in het verleden niet zo'n fijne ervaring met het bewerken van mijn zakelijke office documenten (mss dat dit ondertussen verbeterd is). Op windows heb ik reeds een autocad licentie lopen die makkelijk uitbreidbaar is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet of er leden aanwezig zijn die reeds voorgangers gebruiken voor oa CAD software op te draaien.
Graag had ik ervaringen gekregen over het gebruik van de pen, de batterijduur en de 'snelheid' van het verwerken. Prijzen van accesoires lijken mij bij beide even duur dus daar zal het niet op aan komen.
Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
1000€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zakelijke (office) documenten bewerken
CAD/tekenprogramma's om juwelen te ontwerpen (met pen)
Browsen
(bijkomend Netflix, Yelo, andere kleine zaken zoals spelletjes, enz...)
Wat heb je zelf al gevonden?
Eerlijk gezegd spreekt de grootte en het gewicht van de iPad Pro 10,5" mij erg aan omdat ik liever niet te groot ga. Bij de Surface Pro zit ik vast aan minimaal 12,3" en deze is iets zwaarder.
Ik wil sowieso passieve koeling, maar dat is op beide mogelijk.
Nadeel van de iPad is, ondanks dat ik al een vrij uitgebreide bibliotheek heb van app's, ik op zoek moet naar een goed tekenprogramma, bovendien had ik in het verleden niet zo'n fijne ervaring met het bewerken van mijn zakelijke office documenten (mss dat dit ondertussen verbeterd is). Op windows heb ik reeds een autocad licentie lopen die makkelijk uitbreidbaar is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet niet of er leden aanwezig zijn die reeds voorgangers gebruiken voor oa CAD software op te draaien.
Graag had ik ervaringen gekregen over het gebruik van de pen, de batterijduur en de 'snelheid' van het verwerken. Prijzen van accesoires lijken mij bij beide even duur dus daar zal het niet op aan komen.