Mensen,
Ik ben bezig met een leuk sideproject, en heb al tijdje een encrypted register/login systeem klaar liggen. Deze ben ik nu aan het implementeren, maar ik krijg opeens helemaal niks te zien als er geen verbinding kan worden gemaakt met de database.
Ik heb eerst getest of alles goed werkt als er een database connectie is <- werkt.
Als ik in de connect file wat aanpas zodat ik geen verbinding kan maken, zie ik een blank page na het registreren.
De manier waarop de data wordt opgeslagen wordt nog veranderd, ben eerst nog aan het testen.
Zie hier de code waar het om gaat:
Iemand?
Ik ben bezig met een leuk sideproject, en heb al tijdje een encrypted register/login systeem klaar liggen. Deze ben ik nu aan het implementeren, maar ik krijg opeens helemaal niks te zien als er geen verbinding kan worden gemaakt met de database.
Ik heb eerst getest of alles goed werkt als er een database connectie is <- werkt.
Als ik in de connect file wat aanpas zodat ik geen verbinding kan maken, zie ik een blank page na het registreren.
De manier waarop de data wordt opgeslagen wordt nog veranderd, ben eerst nog aan het testen.
Zie hier de code waar het om gaat:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| <section id="main" class="wrapper"> <div class="container"> <?php if(isset($_POST['submit'])){ require('db.php'); if(!$conn){ ?> <header class="major"> <h2><?php die("Error!"); ?></h2> <p>We have lost connection to our database. Please contact us!</p> </header> <?php } if($conn){ $username = $_POST['user']; $password = $_POST['pass']; $email = $_POST['email']; $birthday = $_POST['birthday']; $credits = 10; $hashFormat = "$2y$10$"; $salt = "hjsahznwchysvlvbavmu22"; $hashF_and_salt = $hashFormat . $salt; $password = crypt($password, $hashF_and_salt); $stmt = $conn->prepare("INSERT INTO users VALUES (NULL, ?, ?, ?, ?, ?, 0, 1)"); $stmt->bind_param("ssssi", $username, $password, $email, $birthday, $credits); $stmt->execute(); $stmt->close(); ?> <header class="major"> <h2>Welcome, <?php echo $username . "!"; ?></h2> <p>Your account is created.<br>Take this: <b>10 credits</b> to start with!</p> <p> <ul class="actions"> <center><a href="#" class="button">Login</a></center> </ul> </p> </header> <?php } } ?> </div> </section> |
Iemand?
[ Voor 3% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 07-06-2017 11:40 ]