Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW, Fallout 4, Skyrim, The Witcher 3 en GTA 5 en Football Manager 2016 kunnen spelen op de hoogste settings. Graag wil ik ook goed series en films kunnen kijken ook wil ik in de toekomst misschien gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500,- ietsjes meer zou nog kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen dit scherm wat ik een tijdje terug heb gekocht:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet dat ik als ik Football Manager wil gaan spelen heel veel foto's ga downloaden dus daar moet veel ruimte voor zijn, ik weet ook dat de games die ik wil spelen aardig zwaar zijn dus dat moet de PC aankunnen en het liefst op de hoogste graphics. Ik heb hieronder al een lijste gemaakt, ik heb zelf erg weining verstand van computers dus heb ik vooral naar reviews gekeken.
Ik twijfel heel erg tussen de GTX 1070 of 1080 dus ik hoop dat jullie mij daar advies over kunnen geven. Ik weet door wat research op Youtube dat The Witcher 3 en GTA 5 erg zware games zijn dus vandaar de twijfel...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC zou fijn zijn want die van mij kan ik ongeveer in de woonkamer horen terwijl die in mijn kamer staat
en de genoemde games wil ik graag op Ultra settings probleemloos kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik heb hier zelf geen verstand van dus misschien kan ik het laten doen door iemand want ik heb gelezen dat dit wel goed is om te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op feedback en betere suggesties als die er zijn.
Alvast bedankt.
Groeten,
Craduco
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW, Fallout 4, Skyrim, The Witcher 3 en GTA 5 en Football Manager 2016 kunnen spelen op de hoogste settings. Graag wil ik ook goed series en films kunnen kijken ook wil ik in de toekomst misschien gaan streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500,- ietsjes meer zou nog kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen dit scherm wat ik een tijdje terug heb gekocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 144,82 | € 144,82 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 144,82 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet dat ik als ik Football Manager wil gaan spelen heel veel foto's ga downloaden dus daar moet veel ruimte voor zijn, ik weet ook dat de games die ik wil spelen aardig zwaar zijn dus dat moet de PC aankunnen en het liefst op de hoogste graphics. Ik heb hieronder al een lijste gemaakt, ik heb zelf erg weining verstand van computers dus heb ik vooral naar reviews gekeken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 350,16 | € 350,16 |
| 1 | ASRock Fatal1ty Z270 Gaming K4 | € 150,- | € 150,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 448,- | € 448,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 69,70 | € 69,70 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 62,70 | € 62,70 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 154,90 | € 154,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.384,91 | |
Ik twijfel heel erg tussen de GTX 1070 of 1080 dus ik hoop dat jullie mij daar advies over kunnen geven. Ik weet door wat research op Youtube dat The Witcher 3 en GTA 5 erg zware games zijn dus vandaar de twijfel...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC zou fijn zijn want die van mij kan ik ongeveer in de woonkamer horen terwijl die in mijn kamer staat
Ga je overklokken?
Ik heb hier zelf geen verstand van dus misschien kan ik het laten doen door iemand want ik heb gelezen dat dit wel goed is om te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op feedback en betere suggesties als die er zijn.
Alvast bedankt.
Groeten,
Craduco