Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer wordt vooral gebruikt om films en series mee te kijken en voor internet. Er staan altijd veel tabs en programma's open (of dit echt onder multitasken valt weet ik niet). Incidenteel wat zwaarder excel werk. Ik werk altijd op twee schermen en dit wil ik zo houden. Zit nu op 2x 22 inch en wil naar 2x27 inch.
Na een aantal weken dit forum te hebben gevolgd heb ik een beetje het gevoel dat ik tussen wal en schip val. Ik game niet en doe niet aan foto of videobewerken. Wel zou ik graag een 'snelle' computer willen hebben zonder dat het overkill is. Kan er nog moeilijk een belans in vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk is er geen vast budget. heb nu tot 1000 gedaan. Als dit een stuk minder kan zonder echt snelheid in te leveren dan is dit mooi en gaat dit naar de 2x27 inch beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een of twee harde schijven uit de computer die ik nu heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan maar moeilijk een lijstje vinden met programma's die baat hebben bij een multicore processor en welke programma's niet. Ik gebruik vooral firefox, itunes, utorrent, vlc, graphpad, spotify, office, clonemanager.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte, geluidsniveau en energieverbruik zijn minder van belang.
Ga je overklokken?
nee
De computer wordt vooral gebruikt om films en series mee te kijken en voor internet. Er staan altijd veel tabs en programma's open (of dit echt onder multitasken valt weet ik niet). Incidenteel wat zwaarder excel werk. Ik werk altijd op twee schermen en dit wil ik zo houden. Zit nu op 2x 22 inch en wil naar 2x27 inch.
Na een aantal weken dit forum te hebben gevolgd heb ik een beetje het gevoel dat ik tussen wal en schip val. Ik game niet en doe niet aan foto of videobewerken. Wel zou ik graag een 'snelle' computer willen hebben zonder dat het overkill is. Kan er nog moeilijk een belans in vinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk is er geen vast budget. heb nu tot 1000 gedaan. Als dit een stuk minder kan zonder echt snelheid in te leveren dan is dit mooi en gaat dit naar de 2x27 inch beeldschermen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een of twee harde schijven uit de computer die ik nu heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kan maar moeilijk een lijstje vinden met programma's die baat hebben bij een multicore processor en welke programma's niet. Ik gebruik vooral firefox, itunes, utorrent, vlc, graphpad, spotify, office, clonemanager.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
grootte, geluidsniveau en energieverbruik zijn minder van belang.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 150,38 | € 150,38 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 155,46 | € 155,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 906,59 | |