Ik werk al jaren met pc's en laptops, vanaf dos 3.11 tot windows 7. Nu is de laptop van HP (6 jaar oud) echt een vervanging toe. Inmiddels werk ik ook met een iPad en een iPhone, en ben zeer gecharmeerd van de foolproof software: nooit een probleem, itt tot windows, die in de loop van de jaren steeds trager wordt en problemen gaat geven. Nu de hardware van de HP ook de geest gaat geven (netwerkkaart geeft problemen) en ik graag met een SSD wil werken (snelheid) denk ik erover om over te stappen naar een macbook.
Waar meot ik rekening mee houden als ik overstap? Is het een beetje goed te doen om de diverse mailprogramma's over te zetten, instellingen enz? Is het erg wennen, of juist erg intuitief om over te stappen>
Is het inderdaad zo dat een macbook minder snel vertraagt / vervuilt?
Is het gekozen model geschikt voor normaal gebruik (internet, office, foto' s bewerken, netflix)
Ik zie dat er een i5 processor in zit, vergelijkbare windows-laptops hebben een i7. Ga je dat merken?
Hoor graag van jullie!
Waar meot ik rekening mee houden als ik overstap? Is het een beetje goed te doen om de diverse mailprogramma's over te zetten, instellingen enz? Is het erg wennen, of juist erg intuitief om over te stappen>
Is het inderdaad zo dat een macbook minder snel vertraagt / vervuilt?
Is het gekozen model geschikt voor normaal gebruik (internet, office, foto' s bewerken, netflix)
Ik zie dat er een i5 processor in zit, vergelijkbare windows-laptops hebben een i7. Ga je dat merken?
Hoor graag van jullie!
[ Voor 11% gewijzigd door Polling op 06-06-2017 20:25 . Reden: Typo's en aanvulling ]