Single page weergave forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Ik zou graag een single page weergave voor het forum zien. Ik heb m'n paginalengte al op 50 posts staan om download te beperken maar vind dat volgende/vorige in sommige topics irritant. Graag zou ik dan een knop hebben om in dat betreffende topic even in een single page te laden.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

?limit=999 achter de url plakken (en dat is ook echt de max limit) ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:10:
?limit=999 achter de url plakken (en dat is ook echt de max limit) ;)
Maar die verdwijnt zodra je naar een volgende pagina gaat, dus als je een topic hebt met meer dan 999 berichten heb je na pagina 1 niets meer aan die optie :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:15:
[...]

Maar die verdwijnt zodra je naar een volgende pagina gaat, dus als je een topic hebt met meer dan 999 berichten heb je na pagina 1 niets meer aan die optie :P
Dan doe je toch /1 er voor voor pagina 2?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hero of Time schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Dan doe je toch /1 er voor voor pagina 2?
.... dat werkt ook nog :o , wist ik niet eens :P Al zou het handig zijn als die optie blijft staan als je naar de volgende/vorige pagina gaat O-)

Overigens werkt dat niet op https://gathering.tweaker...nd/poster/128173/messages , het maakt niet uit of ik ?data[page]=2 voor of na die 999 optie zet.
(Waarom wordt daar overigens ?data[page]=2 gebruikt ipv /1 ?)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
Ik heb topics met >8000 posts in Mijn Topics staan... Weet je echt zeker dat je dit wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat werkt prima... Als je de verschillende opties maar samenvoegt met het '&'-teken. Het vraagteken begint de querystring, wat maar 1 keer kan, daarna scheiden de ampersants de key/data-paren.

Dus: https://gathering.tweaker...es?data[page]=2&limit=999

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:46:
[...]

.... dat werkt ook nog :o , wist ik niet eens :P Al zou het handig zijn als die optie blijft staan als je naar de volgende/vorige pagina gaat O-)
Het is in feite ook een unsupported feature. Er is ook een reden dat we voor de instelling zelf maar een max van 100 posts per pagina hanteren, en dat is serverside performance. Daarom zullen we meer dan 100 posts per pagina ook niet op een makkelijkere manier gaan faciliteren.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Mooie functie, weet ik die ook weer! @crisp Is er eigenlijk ook een manier te zien in een opslag wat de meest nieuwe topics zijn die zijn gemaakt? Kijk vaak via "Actieve" Topics omdat ik niet meerdere fora tegelijk wil afsleuren. :P

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:46:
[...]

.... dat werkt ook nog :o , wist ik niet eens :P
Had ik nog speciaal even getest voordat ik 't postte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hero of Time schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:09:
[...]

Had ik nog speciaal even getest voordat ik 't postte. ;)
d:)b
Dirk schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:51:
Dat werkt prima... Als je de verschillende opties maar samenvoegt met het '&'-teken. Het vraagteken begint de querystring, wat maar 1 keer kan, daarna scheiden de ampersants de key/data-paren.

Dus: https://gathering.tweaker...es?data[page]=2&limit=999
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht.
crisp schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Het is in feite ook een unsupported feature. Er is ook een reden dat we voor de instelling zelf maar een max van 100 posts per pagina hanteren, en dat is serverside performance. Daarom zullen we meer dan 100 posts per pagina ook niet op een makkelijkere manier gaan faciliteren.
Hmm, okee.

Weet jij trouwens waarom soms ?data[page]=2 wordt gebruikt ipv /1?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:31:
[...]

Hmm, okee.

Weet jij trouwens waarom soms ?data[page]=2 wordt gebruikt ipv /1?
Ik heb zo het vermoeden dat uit de DB query meerdere pagina's komen en je de tweede pagina van die data wilt hebben. Dat is dan niet zomaar /1 of /2, maar de gegevens in het array data met de indexnaam page waar de waarde 2 is. Zoiets ongeveer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

crisp schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Er is ook een reden dat we voor de instelling zelf maar een max van 100 posts per pagina hanteren,
Sinds wanneer is dat dan? Vroeger kon deze veel hoger. Ik heb de mijne nu op 238 staan, maar als ik dat dus ooit zou veranderen dan kan ik niet meer hoger dan 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

TERW_DAN schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Sinds wanneer is dat dan? Vroeger kon deze veel hoger. Ik heb de mijne nu op 238 staan, maar als ik dat dus ooit zou veranderen dan kan ik niet meer hoger dan 100?
hmm, goeie. Ik zie het in de code ook niet terug, dus blijkbaar kan je daar ook tot 999 :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

crisp schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:04:
[...]

hmm, goeie. Ik zie het in de code ook niet terug, dus blijkbaar kan je daar ook tot 999 :P
Dus voor 99% van de topics heb je dan eigenlijk een singlepage weergave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

TERW_DAN schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Dus voor 99% van de topics heb je dan eigenlijk een singlepage weergave :P