Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrowaal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 18:21
Hallo Tweakers!

Ik heb een vraag voor jullie! (ik hoop dat dit in het goede forum valt, het gaat wel over het aankopen van telefoons).

De geruchten over iPhones, Galaxy's en welke kant mobiele telefoon makers opgaan zijn altijd een hot topic, en geruchten zijn dat Apple's uiteindelijke doel is op de iPhone compleet portless te maken. Nu vroeg ik me af, Zouden jullie daartoe bereid zijn? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden, en wil dan ook graag weten in welke categorieën jullie zouden vallen (mocht je jezelf beter kunnen omschrijven dan hoor ik het graag natuurlijk):

- Ja, een portless telefoon zou ik wel aanschaffen. Ik gebruik bijna nooit kabels bij mijn telefoon en ik vind het leuk om nieuwe technologie uit te proberen
- Ja, een portless telefoon zou ik wel aanschaffen, maar alleen als ze goede oplossingen leveren voor het hebben van geen ports
- Nee, een portless telefoon zou ik nooit kopen, dit lijkt me totaal niet functioneel.

Graag hoor ik hoe jullie over dit onderwerp denken, en wat voor input jullie nog zouden hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:45

TommieW

Numa numa.

Ik val in de laatste categorie. Hoewel draadloze technologie op veel plekken prima is, ben ik van mening dat dit niet het geval is voor oortjes/koptelefoon. Het maakt oortjes een stuk duurder en zwaarder. Daarnaast heb je nóg iets dat je opgeladen moet houden. M'n mobieltje en laptop zijn al voldoende daarvoor.

Ook is Bluetooth me te vaak te veel gezeik. Verbinden met de auto via Bluetooth is vaak al lastig genoeg. (Sterker nog, regelmatig pak ik de aux-kabel want zo'n handige aansluiting zit op mijn mobieltje en het werkt wél altijd probleemloos.) Nu zou je het argument kunnen maken dat dit een probleem is met mijn mobieltje en/of de auto. Dat is precies mijn punt. Het moet gewoon werken en niet vak duizend variabelen afhankelijk zijn of je naar muziek kan luisteren.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je zit nu in het aankoopadvies forum. In dit forum kunnen mensen vragen stellen als ze een nieuw apparaat zoeken, daar lijkt jou post niet aan te voldoen.

Verder is het ook gewoon een poll en mis ik de discussiewaarde een beetje. Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.