Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Edit pc ~€1000,-

Pagina: 1
Acties:

• MarkProductions
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-10-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil graag beginnen met video bewerken en wil hier dus nu een goeie pc voor bouwen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Rond de ~€1000,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

ik heb al een monitor, toetsenbord en muis

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler€ 320,95€ 320,95
1MSI B350 PC Mate€ 95,95€ 95,95
1MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G€ 308,95€ 308,95
1Seagate Barracuda, 4TB€ 114,90€ 114,90
1Sharkoon Bulldozer Red Edition€ 65,40€ 65,40
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 127,-€ 127,-
1Corsair CX450M€ 51,-€ 51,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 95,90€ 95,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.180,05

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Nee zolang er maar de beste prijs/prestatie verhouding is

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Dat ik fatsoenlijk effects op filmpjes kan zetten met After Effects en die verder bewerken in Premiere Pro

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

In eerste instantie niet maar sta er altijd voor open

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

ik wil het snelste en mooiste hebben binnen mijn budget

[ Voor 4% gewijzigd door MarkProductions op 06-06-2017 15:50 ]

• Genius-General
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-11 21:23

Genius-General

Expect the Unexpected

Lijkt goed! Weet niet hoe het zit met processor kracht maar is de 1700X niet een betere optie?

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
niet dus. :)

[ Voor 90% gewijzigd door foppe-jan op 06-06-2017 18:39 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
In principe prima keuzes. Ik begrijp alleen niet hoe je bij de kast bent gekomen. Ten eerste is hij niet leverbaar, ten tweede betekent een dergelijke kast dat je computer weg moet wanneer je samen gaat wonen (Ja, ik heb meerdere keren kasten moeten vervangen voor deze reden). Je moet het zelf weten hoor, maar mijn ervaring is dat dit soort kasten snel vervelen en lelijk worden.
foppe-jan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:36:
Voor videobewerken is (een enkel programma daargelaten) een gaming videokaart overbodig, een gt 1030 of rx 550 (van tussen de 70-90e) zal prima voldoen.
Waar haal je die onzin nou weer vandaan?

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
lactaxative schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:43:

Waar haal je die onzin nou weer vandaan?
offtopic:
Suggestie: Als iemand ergens naast zit (wat in dit geval goed mogelijk is, ik had dat in mijn wat gehaaste reactie wat beter aan moeten geven dat dit niet iets is waar ik me gruwelijk in interesseer), mag je dat ook op een volwassen manier aangeven en/of uitleggen.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-11 21:59
foppe-jan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:36:
Voor videobewerken is (een enkel programma daargelaten) een gaming videokaart overbodig, een gt 1030 of rx 550 (van tussen de 70-90e) zal prima voldoen.
Een makkelijk en bekend voorbeeld is Adobe Premiere, wat ontzettend veel gebruikt maakt van de GPU. Evenals Blender. Dus nee, een gaming gpu is niet overbodig.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
het licht natuurlijk ook aan de context of je een wat lichtere of een wat zwaardere gpu wilt. Maar voor frequent premiere en AE gebruik zou ik niet echt veel minder dan een gtx 1050 ti of amd equivalent nemen. 1060, 1070 of 1080 maakt vaak practisch niks uit onder de 4k, maar een gpu die te veel in cores en vram bandbreedte geknepen is kan gaan bottlenecken.

@MarkProductions wat voor materiaal werk je mee, geef eens wat details van waar je mee werkt en wat je er mee doet. (apparaat, codec, fps, res, timeline, export codec etc)

specs

• MarkProductions
@maratropa ik wil graag films maken in 1080p 30 fps

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
waarschijnlijk is een 1050 ti dan al zat, of AMD equivalent. Dat scheelt iig de helft. Neem wel iets met 4Gb vram dan heb je iig genoeg.

specs

• MarkProductions
@maratropa export codec is x264
Pagina: 1