Firefox en tax-on-web (be) open last window command

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 18:16
Hallo,

Ik logde vandaag in op Tax On Web (online belastings-platform) om mijn belastingsaangifte na te kijken. Dit inloggen gebeurt door gebruik te maken van een e-id-cardreader en je identiteitskaart. Alles gebeurde in Firefox 53.0.3 (64-bit)

Bij het nakijken van je belastingen heb je ook een plaats waar je documenten kan toevoegen en/of kan nakijken. Zo stonden daar reeds mijn loonfiche en informatie over leningen. Klik je een van deze documenten aan, dan krijg je een nieuw venster (geen nieuwe tab) waarin het document wordt getoond (lijkt .pdf).

Alles goed en wel maar na het sluiten van dat nieuwe venster met mijn loonfiche en na het uitloggen vanop tax-on-web (op de knop geklikt "uitloggen" en bevestigingspagina in beeld dat ik uitgelogd ben, kan ik toch mijn loonfiche terugoproepen met het commando om het laatst gesloten firefoxvenster terug te openen (ctrl+shift+n). Het lijkt er op dat dit commando niet nakijkt of er wel degelijk nog is ingelogd of niet. Ook na het sluiten van alle tabs i.v.m. tax-on-web kon ik dit nog steeds herhalen.

Iemand anders die dit gedrag kan herhalen?

Ik heb dit reeds doorgegeven aan Firefox via hun feedback-formulier op hun website.

[ Voor 0% gewijzigd door Jorunn op 06-06-2017 15:11 . Reden: dubbele zin weggehaald ]