Allen. Sinds een tijd is het niet meer mogelijk om door mijn iCloud Music Library op mijn iPhone te bladeren vanaf mijn Discover Pro media systeem in mijn Golf 7 GTE. Bluetooth werkt perfect, maar de display laat alleen de nummers zien die lokaal op mijn iPhone staan. Nu heb ik gewoon Apple Music, dus de nummers die lokaal staan zijn bijvoorbeeld albums die ik vaker dan andere luister en die heeft Apple zelf gekozen als efficienter als die offline beschikbaar zijn. Het gekke is dat ik tot recentelijk gewoon netjes door m'n complete iCloud Music Library kon bladeren vanaf mijn touchscreen in de auto. Dus sinds een update - VW Firmware of iPhone update - is dit niet meer mogelijk.
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren? En zo ja, is er een oplossing voor? Het is simpelweg gevaarlijk om continu je muziek met je telefoon in de hand aan te moeten zetten. Zodra een album vanuit de cloud streamt, kan ik wel gewoon volgende of vorige nummer kiezen via m'n stuur of middenconsole. Dat werkt allemaal prima.
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren? En zo ja, is er een oplossing voor? Het is simpelweg gevaarlijk om continu je muziek met je telefoon in de hand aan te moeten zetten. Zodra een album vanuit de cloud streamt, kan ik wel gewoon volgende of vorige nummer kiezen via m'n stuur of middenconsole. Dat werkt allemaal prima.