G27 Logitech Steering Wheel doet het opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 5.370 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimo1986
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2019
Mijn G27 stuurtje wordt wel door Windows 10 en Logitech Profiler herkent, maar niet door mijn games, te weten Project Cars, Assetto Corsa en F1 2016. Ik heb alle USB poorten en drivers gereset. Ook zijn alle kabels nagekeken en heb ik eindeloos gegoogled op zoek naar het probleem. Sommigen hebben het issue dat hun G27 worden herkend als een Logitech Driving Force Wheel. Dit probleem heb ik niet. Weet iemand raad?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 20:14
Ik heb hier ook wel eens last van. Bij mij is het probleem dan dat het stuur wel wordt herkend, maar niet word gezien als controller. Meestal doe ik gewoon een restart en werkt het weer.

Ik heb nog niet uitgezocht wat het probleem nou eigenlijk is, maar bij mij is het vaak opgelost met de pc een keer uit en aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:56
Gelieve geen dubbele posts maken.

G27 Logitech Steering Wheel doet het opeens niet meer

Als je wilt graag de oude verwijderen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:49
Dit probleem heb ik ook gehad met mijn F710 (controller) bleek dat ik de algemene xbox 360 drivers vanuit Windows 10 moest gebruiken... Geen idee of er toevallig ook een algemene driver vanuit Windows hiervoor is?

De drivers vanuit Logitech werkte voor geen meter, wel/niet herkend wel/niet werken.. met de ingebakken drivers van Microsoft werkt het perfect.

[ Voor 25% gewijzigd door rafler op 06-06-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb vroeger ook wel eens problemen gehad met mijn G27-stuurtje en Windows en toen hielp het om een andere USB-poort te gebruiken. Je schrijft dat je alle USB-poorten hebt gereset, maar ik weet niet precies of je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

Logitech G27 is een "oud" stuurwiel. Probeer hem dus aan te sluiten op een USB2.0 en niet op USB 3.0
Ik heb een toetsenbord gehad, die niet werkte op USB3.0.

Zelf heb ik ook een Logitech G27 en draai ook gewoon Windows 10 zonder problemen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimo1986
Bedankt voor de reacties. Ik heb hem in verschillende 2.0 en 3.0 poorten gehangen. Met resetten bedoel ik dat ik ze ook heb deinstalleerd in Device Manager. Het rare is dat het stuur wel wordt herkend in Devices, Device Manager en Logitech Profiler, maar niet ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimo1986
iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Werkt het wel op een andere pc / laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimo1986
Ja op mijn laptop werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik heb ook een G27 met Windows 10 en die werkt gewoon prima met zowel USB 2.0 als 3.0. Je moet wel de originele voeding gebruiken :

DA-42H24
190542-0000
24V 1.75A

[ Voor 12% gewijzigd door Breezers op 09-06-2017 20:06 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lichtpitje
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-07-2018
Heb hier het zelfde probleem. Voor heen heeft hij gewerkt (half jaartje terug). Nu wordt hij wel herkend door Windows en door Logitech Profiler maar niet door de games.

Zo als Geronimo1986 ook al vraagt. Iemand nog iedeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1128019

Goede avond iedereen

ik heb een logitech G27

opeens in game stopt het stuur ermee

de knoppen(op het stuur) pedalen en zij console werken nog alleen ik heb geen force feed back mee op mijn stuur en in game doet hij ook niets. het groene lampje op het console blijft ook knipperen wat zou dit kunnen zijn ?

mvg
rick van mierlo

Hoi rickvanmierlo95, welkom op Tweakers! Fijn dat je de zoekfunctie hebt gebruikt, maar het is beter om je eigen topic te maken bij problemen in plaats van een oud topic te 'kapen' :)

Verder stellen we het heel erg op prijs als je zelf wat voorwerk doet. Wat een knipperend ampje betekent is zelf makkelijk te googlen.

Mocht je er niet uitkomen ben je uiteraard welkom een nieuw topic te starten, met een complete opsomming wat je al hebt gevonden en geprobeerd.

Zie Het algemeen beleid #quickstart voor alle info!

[ Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2018 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:25
op slot

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 18-10-2018 03:09 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.