3Dfx discussies nodig?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
laatste tijd zie je wat topics over 3Dfx driver support en uiteraard die petitie's etc. vindt het sneu dat die jongens geen drivers meer krijgen maar ze verdommen het te begrijpen dat 3Dfx niet meer bestaat en NVidia geen support hoeft te leveren.

iemand in staat ze dat aan hun verstand te peuteren?

maar vraag me af of die discussies telkens opgestart moeten worden en zitten ze dan bij videoplanken en beeldkannonen wel goed?
1 discussie ok, maar nu staan er alweer 2 topics.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
boeie.. en al die andere 5672332 geforce2GTIXLTDi topics mogen dan wel?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lijkt me niet echt iets om ons druk over te maken.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 06 juli 2001 10:35 schreef rick_h het volgende:
Ja, wanneer komt dat ding eigenlijk uit? :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 juli 2001 10:35 schreef rick_h het volgende:
ja precies, das dus echt BS, dat er geen 3dfx topics geopend mogen worden, ze moesten die "ik heb een 3dmark2001 score van 2010, maar iemand anders met dezelfde conf. heeft 2011, hoe kan dat????" Topics verbieden, daar irriteer ik me mateloos aan!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:56 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja precies, das dus echt BS, dat er geen 3dfx topics geopend mogen worden, ze moesten die "ik heb een 3dmark2001 score van 2010, maar iemand anders met dezelfde conf. heeft 2011, hoe kan dat????" Topics verbieden, daar irriteer ik me mateloos aan!
Dat haal jij zeker niet met je Voodoo2? >:)

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
'k heb die voodoo 2 als extra kaart puur voor de heb en de ..kuch.. N64 emus ..kuch..
>:)

• JeroenNietDoen
lees topicstart: het gaat mij om de discussies dat er nu geen driver support voor 3Dfx kaarten meer is en je ziet dan ook telkens dat petitie geval.

ze kunnen niet snappen dat die support er niet is en niet komt en ze vinden het vreemd dat er geen 3dfx drivers in Winxp zitten.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:45
Als je drivers voor je voodoo wilt moet je ff op Kamphuis als username zoeken. Dan via icq aan hem vragen of hij je een link ervan kan sturen, heeft hem SUPER LOPEN op mijn pentium II 350 99,9 FPS constant Voodoo 5

Greetingz,

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Om oude S3 (bv. ViRGE) drivers vragen mag wel en om 3dfx drivers nie :?

• JeroenNietDoen
Op zaterdag 07 juli 2001 03:43 schreef ubermaestro het volgende:
Om oude S3 (bv. ViRGE) drivers vragen mag wel en om 3dfx drivers nie :?
ik geef het op, anders gooi ik er dadelijk nog een vlam uit van geirriteerdheid.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 07 juli 2001 00:53 schreef Kaap het volgende:
lees topicstart: het gaat mij om de discussies dat er nu geen driver support voor 3Dfx kaarten meer is en je ziet dan ook telkens dat petitie geval.

ze kunnen niet snappen dat die support er niet is en niet komt en ze vinden het vreemd dat er geen 3dfx drivers in Winxp zitten.
ja en? er zijn hier wel 10000 mensen die bepaalde dingen nog niet snappen. daarom hoef je die topics nog niet te sluiten omdat jij zo goed weet hoe het allemaal zit.
ik vind dit erg egoistisch.

This too shall pass

Pagina: 1