Ondersteunt deze TV een HDMI auto-on? Ik wil graag dat mijn TV aan gaat als ik mijn Ziggo receiver aan zet.
Vraag
Alle reacties
Welke tv? 😉
Aha, ik zie hem bij de gekoppelde producten staan. Wellicht handig om hem ook even in je startpost te vermelden.
Aha, ik zie hem bij de gekoppelde producten staan. Wellicht handig om hem ook even in je startpost te vermelden.
[ Voor 75% gewijzigd door Jorgen op 06-06-2017 15:53 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat je bedoelt is CEC. De meeste ziggo ontvangers ondersteunen geen CEC, dus al zou je TV het ondersteunen, dan is het nog maar de vraag of je het ook kan gebruiken.
De alternatieven:
- Betreft het puur TV-kijken en verder niets, dan kan je een CI+ module hiervoor gebruiken en heb je geen aparte Ziggo decoder nodig.
- gebruik een universele afstandsbediening zoals een Logitech Harmony waarmee je alles in 1x kan bedienen
- Afhankelijk van het abonnement en de gewenste diensten zijn er diverse andere oplossingen mogelijk met andere hardware (waarschijnlijk wel vrij prijzig als het gaat om 1 remote te gebruiken)
De alternatieven:
- Betreft het puur TV-kijken en verder niets, dan kan je een CI+ module hiervoor gebruiken en heb je geen aparte Ziggo decoder nodig.
- gebruik een universele afstandsbediening zoals een Logitech Harmony waarmee je alles in 1x kan bedienen
- Afhankelijk van het abonnement en de gewenste diensten zijn er diverse andere oplossingen mogelijk met andere hardware (waarschijnlijk wel vrij prijzig als het gaat om 1 remote te gebruiken)
Topicstarts van 1 regel doen we niet aan op GoT... probeer voortaan wat meer inzet te tonen, want dit soort topics gaan op slot. Tip: gebruik de Quickstart!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.