Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
he Market is unavailable for the following reason(s):
It appears you've made a valid purchase on the Steam Store, but it's not 30 days old yet. More info...

met kleine 3000 games, kan ik met zekerheid zeggen, dat er aankopen zijn gedaan afgelopen jaar. dat vind ik ook terug in de aankoop-history

If nothing further occurs to restrict your access, you'll be able to use The Community Market on 22/06/2017, 10:39:53. Activating a Steam Wallet Code or Gift Card on your account to add funds to your Steam Wallet also meet this requirement. Retail CD key activation and gift purchases do not satisfy this requirement.

dus 10tje op wallet gezet - nog steeds geen toegang

Via de (schijt) hulp pagina van steam, kom ik in een loop: https://support.steampowe...f=1047-edfm-2932#purchase

ticket aanmaken lukt niet > terug naar faq > maak ticket aan > terug naar faq :F

- heb aankopen gedaan
- heb tegoed opgewaardeerd
- kan geen shit verkopen op market
- kan geen shit kopen op market

wat te doen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik snap het ook niet, het zelfde probleem. Trad bij mij op nadat ik een aankoop had gedaan dat ik opeens geen kaarten meer kon inwisselen. Werd er gek van maar ik wacht even 30 dagen en probeer het opnieuw. Eigenlijk nooit last van gehad tot ik vorige maand op laatste dag voor nagenoeg niks Alan Wake had gekocht.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Probeer het eens in normale taal. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar na 13.500 posts hier mag je toch wel een beetje weten hoe het hier werkt ;)

Dit topic is gesloten.