Mijn vraag
Hey, ik had laatst een game pc gebouwd voor een vriend van mij, Ik heb hier foto's en video's van. Alleen heeft hij geen beeld. Ik heb zowat alles geprobeerd wat ik heb kunnen vinden via google. Maar nog niks is gelukt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI B150 PC MATE - Moederbord
Kingston HyperX Savage - DDR4
- 8 GB: 2 x 4 GB - DIMM 288-PIN - 2133 MHz / PC4-17000 - CL13 - 1.2 V - niet-gebufferd - niet-ECC-
Intel Core i5 7500 - 3.4 GHz
MSI GTX 1060 GAMING X+ 3G - Grafische kaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik had eerst een ram met 3400 MHz, ik dacht dat deze het probleem was en heb hem ingeruild voor deze hierboven !
Verder had ik paar andere dingen gedaan die ik had gevonden op google.
YouTube: Game pc - No screen
De fans draaien, van de cooler en video kaart. Na een kort tijd stoppen ze allebei. Geen signal te herkennen op beeld.
Zelf vind ik dat de kabel voor voeding er best losjes in zit. Ik heb de videokaart een paar keer gedemonteerd.
Als jullie trouwens een beter video of foto willen, of iets anders. Meld mij dat even !
Dank jullie wel alvast voor de hulp !
Hey, ik had laatst een game pc gebouwd voor een vriend van mij, Ik heb hier foto's en video's van. Alleen heeft hij geen beeld. Ik heb zowat alles geprobeerd wat ik heb kunnen vinden via google. Maar nog niks is gelukt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI B150 PC MATE - Moederbord
Kingston HyperX Savage - DDR4
- 8 GB: 2 x 4 GB - DIMM 288-PIN - 2133 MHz / PC4-17000 - CL13 - 1.2 V - niet-gebufferd - niet-ECC-
Intel Core i5 7500 - 3.4 GHz
MSI GTX 1060 GAMING X+ 3G - Grafische kaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik had eerst een ram met 3400 MHz, ik dacht dat deze het probleem was en heb hem ingeruild voor deze hierboven !
Verder had ik paar andere dingen gedaan die ik had gevonden op google.
YouTube: Game pc - No screen
De fans draaien, van de cooler en video kaart. Na een kort tijd stoppen ze allebei. Geen signal te herkennen op beeld.
Zelf vind ik dat de kabel voor voeding er best losjes in zit. Ik heb de videokaart een paar keer gedemonteerd.
Als jullie trouwens een beter video of foto willen, of iets anders. Meld mij dat even !
Dank jullie wel alvast voor de hulp !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 12:07 ]