Op zoek naar simpele laptop voor games (budget tot 700 euro)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop waarom ik games van een paar jaar oud kan spelen, hoeven zeker niet de meest recente te zijn. Budget is ongeveer max 700 euro.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal vooral gebruikt worden voor normaal gebruik, ik zal er wel soms wat oudere games (paar jaar oud) op willen spelen.

Wat is je budget?
Mijn budget in ongeveer 700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal vooral thuis gebruikt worden, gewicht is dus minder belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren, ik heb nu een HP die goed bevalt, maar sta open voor suggesties. Ik heb momenteel de volgende twee in overweging:

pricewatch: Asus VivoBook R558UQ-DM741T

De andere optie is de Inspiron 15 5000 van Dell, deze kan ik niet met mijn specificaties terugvinden in pricewatch. Grove specs zijn:
7e generatie Intel® Core™ i5 – 7200U processor (3 MB cache, tot 3,10 GHz)
8 GB Single Channel DDR4 2.400 MHz,
256 GB Solid State-harde schijf
AMD Radeon™ R7 M445 Graphics 4G GDDR5
Deze is nu afgeprijsd naar 660 euro.

Ik hoop dat jullie aan bovenstaande info voldoende hebben. Graag hoor ik welke van de twee jullie zouden aanraden, of welke andere aan mijn wensen voldoen.

Hartelijk dank!
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 20:06
welke games zou je willen spelen? wil je de laptop ook gebruiken voor andere taken? welke schermgrootte heeft je voorkeur? vind je de accuduur belangrijk? hoeveel opslagruimte heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dennis,

Opslagruimte is niet erg belangrijk, heb een externe harde schijf voor alle belangrijke zaken, en ga de laptop niet intensief gebruiken voor werk of andere zaken. Hierdoor is accuduur ook niet erg belangrijk, omdat hij toch vaak direct aan de lader zal/kan hangen. De schermgrootte van mijn huidige laptop is 15.6 inch, dat vind ik een goede maat, kleiner is niet erg wenselijk gezien het verwachte gebruik, ietsje groter zou kunnen.

Qua games denk ik bijvoorbeeld aan Watchdogs 2, of bijvoorbeeld oudere versies van call of duty of Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 20:06
in deze link vind je mogelijk interessante laptops voor jou categorie: Laptops

[ Voor 9% gewijzigd door dennisdennis12 op 06-06-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste @Verwijderd

Ik denk dat je hier wel mee uit de voeten kunt:

pricewatch: Medion Erazer P6679 (30021359, Qwerty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank allemaal, het is de medion Erazer geworden!
Pagina: 1