Wijziging User Review - [ewal] [vyndrox]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
Ik zou graag mijn geschreven review op het profiel van vyndrox willen laten verwijderen.

Doordat ik, na het maken van een afspraak, niks meer hoorde, leek het er op dat hij van de koop af zag zonder dit te laten weten. Achteraf was hij erg druk en daardoor bleef een reactie eerst uit.

De koop is alsnog gesloten zoals in het begin was afgesproken, en daardoor klopt de review niet en daarom bij deze het verzoek om deze te verwijderen; ik had dit keer te snel mijn conclusie getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Ook wat mij betreft akkoord

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
kan iemand dit oppakken ? Ik zag net dat admins op latere berichten wel hebben gereageerd, dus ik ben bang dat deze over het hoofd is gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ewal schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 01:30:
kan iemand dit oppakken ? Ik zag net dat admins op latere berichten wel hebben gereageerd, dus ik ben bang dat deze over het hoofd is gezien :)
Soms is het wat druk. Inmiddels is de review verwijderd :)
Excuses voor het lange wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 19-06-2017 19:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.