Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeremyTK
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02-2021
Mijn vraag: wie zou mij uit de brand willen helpen? De tablet begon met het hebben van kuren waardoor ik een hard reset heb gedaan. Sindsdien wordt alleen maar het groene android poppetje met ''geen opdracht'' weergeven..

Het begon bij het vertonen van kuren van de tablet (Lenovo Tab 2 A10-70). Het downloaden van updates via de play story werkte niet meer en ook werkte het updaten van de software niet meer. Zodoende geprobeerd om de tablet terug te herstellen naar fabrieksinstellingen. Tevergeefs werkte dit ook niet: geen respons. Ik ben toen over gegaan naar een hard reset door naar de recovery mode te gaan (inhouden aan/uit knop en volume omgaan). Daar heb ik de reset geselecteerd. Toen hij eenmaal opnieuw opstartte werd de tekst van ''geen opdracht'' weergeven met het groene android poppetje voor een zwart achtergrond. Sindsdien is de tablet onbruikbaar en geeft hij alleen dat aan.

Wat ik heb geprobeerd is het aanhouden van alle knoppen en weer het aanhouden van de aan/uit knop en volume omhoog. Tot nu toe werkt niets en krijg ik het ''geen opdracht'' niet van het scherm.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het lijkt erop dat met de reset je volledige OS is verdwenen en je zal die opnieuw moeten installeren.

Ik kan alleen niet zo snel de originele firmware vinden op de website van Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeremyTK
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02-2021
rens-br schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:44:
Het lijkt erop dat met de reset je volledige OS is verdwenen en je zal die opnieuw moeten installeren.

Ik kan alleen niet zo snel de originele firmware vinden op de website van Lenovo.
Bedankt voor je reatie. Die indruk krijg ik ook.. Wellicht een idee om contact op te nemen met Lenovo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

JeremyTK schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:30:
Wellicht een idee om contact op te nemen met Lenovo?
Dat lijkt mij sowieso een verstandig idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbraggaar
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 24-06 14:53
MOGELIJKE OPLOSSING:

Ik zie dat je in de recovery mode bent gegaan.
Dat is AAN/UIT- volume+. Het kan dus zo zijn dat de geluidsknop is blijven hangen, probeer eerst eens de geluidsknop te friemelen. Als deze niet losgaat maak de tablet open en maak hem los, als dat niet lukt weet ik het ook niet! 8)7 Maar ik heb een anderen oplossing :D

MOGELIJKE OPLOSSING 2:
(WERKT ALLEEN ALS DE GELUIDS KNOP NIET VAST ZIT!)

Probeer nog eens AAN/UIT- volume+ Stuur met de geluids knoppen en selecteer REBOOT, als het niet werkt probeer EXIT. Nou als dat ook niet werkt dan is de software mogelijk niet toegankelijk voor de opstart Module/prog :? . Dan moet je naar de winkel of reparatiestore O-)

Als het toch heeft geholpen: alsjeblieft! IK BEN MAAR TIEN JAAR OMG!! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@jimbraggaar bedankt voor de tip. :) Ik denk alleen dat de TS na al die tijd wel een oplossing gevonden heeft voor zijn probleem. (Of zijn dinosaurus naar de mileustraat heeft gebracht)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.