PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
hmz, er zit waarschijnlijk toch iets los lijkt mij, dus ff alles goed aandruken, maar goed opletten dat je je geheugenchipjes enzo niet aanraakt met je handen! wat je kunt doen is je ff aarden aan de verwarming ofzo...
Waarom zou je je pc uit moeten zetten eer je je kast openschroeft?!Op vrijdag 06 juli 2001 08:30 schreef BuRnEr007 het volgende:
zet gewoon eerst je comp. uit. wil ook wel helpen.
al een keertje een stroomstoot gehadOp vrijdag 06 juli 2001 09:17 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je je pc uit moeten zetten eer je je kast openschroeft?!
Sommige servers hebben een sensor als de kast open gaat (sommige desktops ook) misschien dat dat niet helemaal goed gaat?
Verwijderd
Uhm hebie niet zon mooi knoppie in die kast van je zitten die voelt of de kast open is/gaat of dicht is
hehe kweet dat die krompaqs het hebben en zo zijn er nog veel meer 
TE laat
TE laat
Hij wil natuurlijk z'n hot-pluggable geheugen gebruikenOp vrijdag 06 juli 2001 09:17 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je je pc uit moeten zetten eer je je kast openschroeft?!
ja, wat wil jij met je bak doen als d'r stroom op staat.
als je dan toch iets gaat doen neem het dan ff op, kun je nog geld mee verdienen bij zo'n fout tros programma.
als je dan toch iets gaat doen neem het dan ff op, kun je nog geld mee verdienen bij zo'n fout tros programma.
Verwijderd
Ik trek zo vaak mijn bak (InWin H500) met daarin Asus A7V133, 1GHz TBird, 256 MB open, om even iets te veranderen, of aan de heatsink te voelen(
) Moet gewoon kunnen hoor, denk idd aan zo'n sensor, en anders aan een slecht contact ergens???
Doe toch maar aan de kastOp vrijdag 06 juli 2001 08:28 schreef het_beest het volgende:
wat je kunt doen is je ff aarden aan de verwarming ofzo...
sorry for the late reply...
ik heb geaard stopcontact. en kweet het probleem nog niet, want tis zo'n zelf gebouwde PC, zonder beveiliging of rare knopjes die em op tilt laten slaan denk datie slecht geaard is misschien, hij staat wel op en houten tafel...
ik heb geaard stopcontact. en kweet het probleem nog niet, want tis zo'n zelf gebouwde PC, zonder beveiliging of rare knopjes die em op tilt laten slaan denk datie slecht geaard is misschien, hij staat wel op en houten tafel...
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Gewoon ff de verwarmings buis vastpakken en klaar is KeesOp vrijdag 06 juli 2001 08:28 schreef het_beest het volgende:
hmz, er zit waarschijnlijk toch iets los lijkt mij, dus ff alles goed aandruken, maar goed opletten dat je je geheugenchipjes enzo niet aanraakt met je handen! wat je kunt doen is je ff aarden aan de verwarming ofzo...
Verwijderd
Probeer eens een andere voeding. Kan best zijn dat die niet helemaal koosjer is en spanning op de kast zet. Anders meet je de boel even door en kijk je waar er spanning staat op delen waar dat niet zou moeten.
Pagina: 1