Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimo1986
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2019
My G27 Logitech Steering Wheel has suddenly stopped working. It is being recognized by Windows 10 and by the Logitech Profiler, but ingame there is no one home. I've tried with Assetto Corsa, Project Cars and F1 2016. I have tried resetting USB ports, drivers and cables. All to no avail. I've seen some people having the issue that Win10 recognizes the G27 as a Logitech Driving Force Wheel. This is not the case for me. Someone please help me out.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je Nederlands? Anders heeft het niet veel zin om hier te posten. Ik wacht je antwoord even af, voordat ik voor niks ga zitten typen ;)

Als het antwoord ja is, snap ik je OP trouwens niet. Te lui om even te vertalen van je post op een andere site? :/

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 05-06-2017 22:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:59
Room42 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:58:
Kun je Nederlands? Anders heeft het niet veel zin om hier te posten. Ik wacht je antwoord even af, voordat ik voor niks ga zitten typen ;)

Als het antwoord ja is, snap ik je OP trouwens niet. Te lui om even te vertalen van je post op een andere site? :/
Hij heet Jeroen Gijselhart, dus ik denk dat hij Nederlands begrijpt. Hij is waarschijnlijk lui. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
@Geronimo1986 Als je Nederlands bent, pas dan je bericht even aan.
If you are English and only go by a Dutch name, please tell us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:56
Als ik zijn reactie lees onder deze advertentie kent hij gewoon de Nederlandse taal. ;)
V&A aangeboden: Club3D HD5830 1G GDDR5 PCI-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ah ok, dan gaat dit topic dus nergens over.

Geronimo, als je hulp nodig hebt dan mag je zelf ook wel wat moeite doen ipv ergens een Engels berichtje vinden wat op jouw probleem lijkt en dat copy/pasten.

Deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.