pc anywhere?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
werkt ie echt sneller dan de huidige VNC?Op vrijdag 06 juli 2001 08:19 schreef Wupsje het volgende:
TightVNC
http://www.tightvnc.com
of grab de source en verander het icoontje in een leuk smiley
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
BEN zelf wel erg te spreken over PC DUO.
werk er sind kort mee, maar petje af.
http://www.pcduo.co.uk/
werk er sind kort mee, maar petje af.
http://www.pcduo.co.uk/
Verwijderd
Ik ben ook naar dergelijke software op zoek, maar dan alleen naar degenen die werken zonder client software. Dan hoef je dus geen software te installeren op machines vanaf waar je de computer op afstand wil besturen. Op de computer op afstand (server) draait natuurlijk wel software. Zo ben je in staat om vanaf elk internet cafe (waar je immers niets kunt installeren (althans, officeel niet)) je computer thuis (de server) te bereiken.
Wie weet welke pakketten op die manier werken, dus zonder client software, maar gewoon browser based?
Wie weet welke pakketten op die manier werken, dus zonder client software, maar gewoon browser based?
Verwijderd
dan moet je toch VNC hebben.Op vrijdag 06 juli 2001 08:52 schreef alo het volgende:
Ik ben ook naar dergelijke software op zoek, maar dan alleen naar degenen die werken zonder client software. Dan hoef je dus geen software te installeren op machines vanaf waar je de computer op afstand wil besturen. Op de computer op afstand (server) draait natuurlijk wel software. Zo ben je in staat om vanaf elk internet cafe (waar je immers niets kunt installeren (althans, officeel niet)) je computer thuis (de server) te bereiken.
En als jij dit wil vanuit "overal" moeten ze niet de poorten dicht hebben!
PC-Duo kan helemaal webbased werken precies wat jij wilOp vrijdag 06 juli 2001 08:52 schreef alo het volgende:
maar eh, waarom wordt vnc gezien als een virus dan? wie zegt dit? een virusscanner? of gewoon iemand die niet van freeware houdt???
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Ben net op de sites van vnc en pc duo gekeken, en beide hebben client software nodig. Ze draaien dan weliswaar via je browser, maar toch is speciale client software een vereiste. Ik bedoel dus juist progjes zonder deze client software, zoals inderdaad remotelyanywhere. Zijn daar nog meer van?
volgens mij bedoel je met de client wat anders als ik
De client is de computer die je "overneemt" En de control is degene waar mee je de andere pc bestuurd. (Dit mijn defenitie van client en control) is En PC-Duo heeft wel een Webbased control
Verwijderd
wij hebben ook vnc en pcanywhere gebruiikt, maar sinds kort gebruiken we Dameware NT utillities, en daar ben ik echt het meest tevreden over.
je kan er bijan alles mee, er zit ook een usermanager in, en je kan gewoon een pc in het domein aankllikken en kijken welke software erop geinstalleerd is, eventueel een uninstall schedulen voor de user.
en je kan alle NT machines in het domein overnemen zonder dat je er van te voren iets op hoeft te installeren.
je kan er bijan alles mee, er zit ook een usermanager in, en je kan gewoon een pc in het domein aankllikken en kijken welke software erop geinstalleerd is, eventueel een uninstall schedulen voor de user.
en je kan alle NT machines in het domein overnemen zonder dat je er van te voren iets op hoeft te installeren.
Er is ook nog NetOp.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
gewoon op www.dameware.com
daar kan je een trial-version downloaden, de licencies zijn niet zo duur dacht ik. (die zal de firma toch wel voor je betalen
)
en in de trial kan je alle functies gebruiken, zeker de moeite waard om even te kijken
daar kan je een trial-version downloaden, de licencies zijn niet zo duur dacht ik. (die zal de firma toch wel voor je betalen
en in de trial kan je alle functies gebruiken, zeker de moeite waard om even te kijken
Mijn dank is groot. Ik kan hier veel mee.
Ik heb nu een (beginnende) lijst met de tools die ik op het netwerk niet toelaat als systeem beheerder.
Ik heb nu een (beginnende) lijst met de tools die ik op het netwerk niet toelaat als systeem beheerder.
Verwijderd
Acha!
In dat geval de beheerstools Back Orifice, Netbus en Timbuktu niet vergeten jochie!
In dat geval de beheerstools Back Orifice, Netbus en Timbuktu niet vergeten jochie!
[topic=179109] 
PCRemote was bij mij altijd erg ok
alleen daar moest de client toestemming geven
tegen me ouders gezegd dat dat was dat ze konden internetten
PCRemote was bij mij altijd erg ok
alleen daar moest de client toestemming geven
tegen me ouders gezegd dat dat was dat ze konden internetten
Zijn er ook varianten die werken over ipx/spx, netBIOS etc.? Of is het alleen TCP/IP?
Ik heb 2 ip-adressen en internet via @home dus dan is het wel handig om via ipx/spx te kunnen anders zit je met een 16KB/s upload
terwijl ik een 10Mbit netwerkje heb.
Ik heb 2 ip-adressen en internet via @home dus dan is het wel handig om via ipx/spx te kunnen anders zit je met een 16KB/s upload
je kunt ook een smsje sturen en vragen wat die ander aan het doen isOp dinsdag 10 juli 2001 17:04 schreef Zaadbuis het volgende:
Volgens mij moet je SMS hebben. (System Management Server van Microsoft)
das ook SMS
Pagina: 1