Beste Tweakers,
ik ben een architectuur student, die naast het dagelijks gebruik ook wat lichtere games speel. Ik ben geen hardcore gamer en ik haal het meeste plezier uit het verhaal, en detaillering en dergelijke. Ik heb niet al te veel verstand van computers en wil graag op een rustige manier mijn dingen kunnen doen zonder al te veel zorgen te maken over het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het grootste gedeelte gebruik ik het voor programma's als AutoCad, SketchUp, Vray, Revit, Adobe Suite. Daarnaast zal ik altijd youtube open hebben staan voor muziek, of tutorials.
Naast mijn bezigheden voor school speel ik nog world of warcraft, ik wil daar het optimale uithalen. ondanks dat ik niet op hoog niveau speel stel ik wel veel waarde aan detaillering om de gamebeleving te optimalieren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1100 -1300 kosten, dit zonder monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen een hdd schijf 1tb, toetsenbord, geluid en muis mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar nvidia en intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag werken en gamen op 1440p, als dit op een 1060 niet lukt ben ik bereid om te betalen voor een 1070. Al zal ik het ook geen probleem vinden om op een 1080p scherm te werken.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen horen of er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien, wat ik beter aan kan passen.
Bij voorbaat dank voor het kijken.
Groetjes
ik ben een architectuur student, die naast het dagelijks gebruik ook wat lichtere games speel. Ik ben geen hardcore gamer en ik haal het meeste plezier uit het verhaal, en detaillering en dergelijke. Ik heb niet al te veel verstand van computers en wil graag op een rustige manier mijn dingen kunnen doen zonder al te veel zorgen te maken over het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het grootste gedeelte gebruik ik het voor programma's als AutoCad, SketchUp, Vray, Revit, Adobe Suite. Daarnaast zal ik altijd youtube open hebben staan voor muziek, of tutorials.
Naast mijn bezigheden voor school speel ik nog world of warcraft, ik wil daar het optimale uithalen. ondanks dat ik niet op hoog niveau speel stel ik wel veel waarde aan detaillering om de gamebeleving te optimalieren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1100 -1300 kosten, dit zonder monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem alleen een hdd schijf 1tb, toetsenbord, geluid en muis mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 315,50 | € 315,50 |
| 1 | MSI B250 GAMING M3 | € 120,50 | € 120,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 308,95 | € 308,95 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 323,65 | € 323,65 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | be quiet! System Power 8 600W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.476,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar nvidia en intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag werken en gamen op 1440p, als dit op een 1060 niet lukt ben ik bereid om te betalen voor een 1070. Al zal ik het ook geen probleem vinden om op een 1080p scherm te werken.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen horen of er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien, wat ik beter aan kan passen.
Bij voorbaat dank voor het kijken.
Groetjes