Hallo,
Ik ben een amateur die met Premiere Pro CC videos edit. Ik gebruik meestal 4k 25fps beelden van mijn Lumix lx100.
Nu wil het zijn dat ik met onderstaande specs geen soepele preview kan krijgen. Ik kan dus eigenlijk nooit mijn edits on the fly zien.
Ik heb mijn files als volgt geordend:
SSD1 (840): Windows, Premiere
SSD2 (850): Projects, Cache
HDD1 (WD Black): 4k Files
HDD2 (WD Blue): Backup
Memory staat op 3 GB vrij houden voor overige taken, echter gaat ie zelden hoger dan 30%, wat goed is voor circa 6GB.
CPU fluktueert tussen 60-95%.
Ik had gedacht dat mijn CPUtje wel wat kon bolwerken...maar zou die echt te zwak zijn om dit werk te doen? Tis natuurlijk niet het nieuwste spul...

Edit....Oplossing:
Allereerst werkten voor mij de proxies erg goed.
https://helpx.adobe.com/premiere-pro/how-to/proxy-media.html
Enkele effecten werken echter direct op de originele files en niet op de proxies. Die worden dus enkel weergegeven dmv de "langzamere" 4k beelden.
Tot nu toe had ik deze ervaring met;
1. Warp Stabilizer (handig dus, om deze pas op het allerlaatst op je beelden te plaatsen)
2. Een effect genaamd "dust & scratches" (dit vertraagt het programma tot in de minuten af en toe)
Ik heb zelf een Ingest preset als MPEG2, HD 720p 25fps met 10Mbps.
Ik ben een amateur die met Premiere Pro CC videos edit. Ik gebruik meestal 4k 25fps beelden van mijn Lumix lx100.
Nu wil het zijn dat ik met onderstaande specs geen soepele preview kan krijgen. Ik kan dus eigenlijk nooit mijn edits on the fly zien.
Ik heb mijn files als volgt geordend:
SSD1 (840): Windows, Premiere
SSD2 (850): Projects, Cache
HDD1 (WD Black): 4k Files
HDD2 (WD Blue): Backup
Memory staat op 3 GB vrij houden voor overige taken, echter gaat ie zelden hoger dan 30%, wat goed is voor circa 6GB.
CPU fluktueert tussen 60-95%.
Ik had gedacht dat mijn CPUtje wel wat kon bolwerken...maar zou die echt te zwak zijn om dit werk te doen? Tis natuurlijk niet het nieuwste spul...

Edit....Oplossing:
Allereerst werkten voor mij de proxies erg goed.
https://helpx.adobe.com/premiere-pro/how-to/proxy-media.html
Enkele effecten werken echter direct op de originele files en niet op de proxies. Die worden dus enkel weergegeven dmv de "langzamere" 4k beelden.
Tot nu toe had ik deze ervaring met;
1. Warp Stabilizer (handig dus, om deze pas op het allerlaatst op je beelden te plaatsen)
2. Een effect genaamd "dust & scratches" (dit vertraagt het programma tot in de minuten af en toe)
Ik heb zelf een Ingest preset als MPEG2, HD 720p 25fps met 10Mbps.
[ Voor 25% gewijzigd door KeesFluitman op 09-06-2017 02:18 ]