Ik start deze topic nadat ik nu voor de tweede keer iemand op de v&a tegenkom met enorm veel positieve reviews (70-120 range) maar er weer een vaag verhaal aan het zoekertje hangt.
Kort gezegd gaat het om een product dat een cado was of nieuw in de doos en alleen geopend om te testen. Dergelijke uitleg staat er dan bij.
Bij verdere communicatie blijkt er van dit verhaal helemaal niets meer waar te zijn.
De eerste keer hield de koper dit vol maar duurde het leveren zo lang dat ik dacht opgelicht te zijn maar bleek het uiteindelijk vanuit de VS te komen.
Daarna heeft die verkoper mij verteld hoe het effectief zat.
Nu een alleen geopend om te testen product dat blijkbaar al een vorige eigenaar had. Dus helemaal niet "nieuw en alleen geopend om te testen".
Verder heeft die persoon het zelfs nog een korte periode gebruikt.
Hij vond dat het er nog nieuw uit zag en daarom was het nieuw.
Hoe komen deze mensen aan 100+ positieve reviews?
Moet ik ze melden en zoja, hoe best?
Kort gezegd gaat het om een product dat een cado was of nieuw in de doos en alleen geopend om te testen. Dergelijke uitleg staat er dan bij.
Bij verdere communicatie blijkt er van dit verhaal helemaal niets meer waar te zijn.
De eerste keer hield de koper dit vol maar duurde het leveren zo lang dat ik dacht opgelicht te zijn maar bleek het uiteindelijk vanuit de VS te komen.
Daarna heeft die verkoper mij verteld hoe het effectief zat.
Nu een alleen geopend om te testen product dat blijkbaar al een vorige eigenaar had. Dus helemaal niet "nieuw en alleen geopend om te testen".
Verder heeft die persoon het zelfs nog een korte periode gebruikt.
Hij vond dat het er nog nieuw uit zag en daarom was het nieuw.
Hoe komen deze mensen aan 100+ positieve reviews?
Moet ik ze melden en zoja, hoe best?