De beste camera rond de duizend euro - Spiegelreflexen vs. s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NemesisWolfe
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52
Bij de voorbeeldfoto's in het artikel is het aan de hand van de mouse-over niet duidelijk welke foto bij welke camera hoort. In plaats van het type camera wordt de subkop herhaald.
Het zou fijn zijn als dat kan worden toegevoegd of aangepast. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inoid
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-04 10:16
Verder is het misschien handig om eenheden bij de tabellen (bijvoorbeeld die ene met accuduur) te zetten. Het is wel op te maken uit de getallen en de tekst, maar met eenheden is wel zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie bij mij dat Exif bij elke foto de Nikon D7200 laat zien. Hiervoor gebruik ik de Exify add-on in Firefox.

Verder is de letter t weggevallen in het woord "Beeldkwaliteit", dit is trouwens ook in de url. Er staat nu "Beeldkwalieit" en "https://tweakers.net/reviews/5397/9/de-beste-camera-rond-de-duizend-euro-met-of-zonder-spiegel-beeldkwalieit.html"

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:55
De burst van de Fujifilm x-t20 gaat tot 8 frames per seconde, en met electronische sluiter tot 14 frames per seconde. Zie ook: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beroerde formulering onder de tabel:
Scorekaarten zijn geen exacte wetenschap. De verschillende subonderdelen in de tabel zijn in relatie tot elkaar beoordeeld en zijn niet allemaal even zwaar meegewogen voor het eindoordeel.
Nogal wiedes dat het geen exacte wetenschap is, scorekaarten zijn helemaal geen wetenschap. En vertaald Engels is geen Nederlands.

Ik stel de volgende formulering voor:

Het is niet mogelijk om de resultaten van de test in nauwkeurige cijfers weer te geven. De verschillende subonderdelen in de tabel zijn daarom in relatie tot elkaar beoordeeld en worden niet allemaal even zwaar meegewogen voor het eindoordeel.

Als de eerste zin niet de lading dekt van wat de auteur met 'Scorekaarten zijn geen exacte wetenschap.' uitdrukken wil (bijvoorbeeld: de beoordeling van camera's blijft subjectief), dan kun je die eerste zin natuurlijk door wat anders vervangen.