Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste, 
Ik heb mijn zelfstandige activiteit in bijberoep in 2015 stopgezet maar kreeg echter een brief van Acerta met de melding dat ik nog een fiscaal aftrekbaar bedrag moest toevoegen in mijn belastingsaangifte (rond de 1000 euro). Hoe komt dit? Dit terwijl mijn activiteit niet meer bestond in het voorbije belangstingsjaar.

Weet u in welk veldje van mijn belastingsaangifte ik dit bedrag moet invullen? Is dat het enige bedrag die ik nog moet invullen (aangezien m'n activiteit 2 jaar geleden werd stopgezet)? 

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:39

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Welkom op GoT!

Maar heb je hier ook al contact over opgenomen met de Belasting telefoon? Die zitten er immers voor dit soort vragen. Of met die Acerta, wat dan ook is?

Misschien dat er hier ook mensen zijn die de vraag kunnen beantwoorden, maar ik zou het eerst even bij de bron zoeken, wij kennen je situatie immers niet.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dit gaat over Belgische belastingaangifte, niet de Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:28
Als je een brief krijgt van Acerta, zou ik contact met hun opnemen over waarom dat nu nog moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb je misschien een verlies geleden dat nog niet volledig is verrekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb een aantal offtopic berichten de Trashcan ingegooid. Mis je je bericht, staat die daar.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1