Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

enquete over zingeving rondom pensionering, help mij!

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nikki Vis
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 05-06-2017
Hallo,

Voor mijn opleiding Humanistiek zijn wij bezig met een onderzoek naar zingeving rondom pensionering in de leeftijdsgroep van 60-75 jaar. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door Nikki Vis, Saare Stellingwerf en Anna Kooi in het kader van de opleiding Humanistiek aan de Universiteit voor Humanistiek te Utrecht. Deze vragenlijst neemt ongeveer 5 minuten in beslag.
Deelname aan het onderzoek is vrijwillig. Alle informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld en geanonimiseerd.

Wie kan mij helpen met het invullen van deze enquette. Wij hebben in totaal 60 respondenten nodig en we moeten er nog veel hebben.

U zou mij heel erg helpen!

link naar enquette: *spam*

bij voorbaat dank!

Vriendelijke groet,

Nikki

AGee wijzigde deze reactie 05-06-2017 09:54 (3%)

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Formerly known as naitsoezn

Enquêtes zonder toestemming plaatsen is niet toegestaan, zie bv ook Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!. Het zou jullie sieren als je je eerst verdiept in het platform voordat je dergelijke spam post. Dit topic gaat op slot.

AGee wijzigde deze reactie 05-06-2017 09:56 (21%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True