Als gebruiker zou ik artikelen willen kunnen opslaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:05
Hi,

Ik zou graag nieuws en download artikelen willen kunnen opslaan zoals je dat ook kan doen met wensenlijsten voor producten en forum bookmarks.

Motivatie: ik heb vaak dat ik een download interessant vind, maar deze niet direct nodig heb. Deze zou ik dan ergens willen kunnen opslaan, 'handig voor later'.
Evenzo met nieuws artikelen, als ik iets op mijn werk zie zou ik deze ergens willen opslaan 'lees ik thuis verder'.

Misschien staat dit al ergens op de roadmap :)

Ido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Downloads kan je al in een wenslijst zetten. Het zijn producten en als je een download open hebt, klik je op 'Gerelateerd'. Daar staat de link naar het product en kan je zeggen 'hebben' of 'willen'.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09 22:05
ah, thanks, mooi dat software producten zijn die je vervolgens kan opslaan.

Alleen is het niet echt intuïtief, het zijn aardig wat kliks voordat je bij die optie bent. Ik kijk eigenlijk nooit op de pagina Product - software, maar wel de versie updates. Zou mooi zijn als je vanaf die pagina het software product al kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Je weet dat je browser barst van functionaliteiten hiervoor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Misha schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:53:
Je weet dat je browser barst van functionaliteiten hiervoor? :P
Andere kant heeft het forum hier wel gewoon opties voor, bookmark en postreminder. Zou je toch gewoon een FP artikel kunnen toevoegen aan je bookmark lijst?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

SinergyX schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:54:
[...]

Andere kant heeft het forum hier wel gewoon opties voor, bookmark en postreminder. Zou je toch gewoon een FP artikel kunnen toevoegen aan je bookmark lijst?
Archaïsche functionaliteit uit het tijdperk van de steenkoolbrowsers :p

Intentionally left blank

Pagina: 1