Heb zelf al heel erg veel pakketjes via PostNL laten komen en nog nooit meer problemen gehad dan zo nu en dan een dag vertraagd.
Nu zit ik met een fors probleem met een pakket die ik zou ontvangen via DPD,
op hun Track&Trace stond dat t afgeleverd was aan de pakketshop zoals afgesproken,
ik dus daarheen om nietsvermoeden mijn pakketje op te halen, kan die man daar mijn pakketje niet vinden
terwijl hij wel kon bevestigen dat DPD s`morgens was langsgeweest.
De status op Track&Trace blijkt nu ook gewoon op afgeleverd bij de pakketshop staan, niet op opgehaald door geadresseerde ofzo.
Waar kan dit nu fout zijn gegaan? de chauffeur het pakketje verduisterd of de man in de pakketshop?
blijkbaar is er een bewijs van aflevering door de chauffeur alleen kan ik die niet inzien doordat er een inlog word gevraagd.
zie hier de route van het pakket;
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
03.06.2017 11:28 Veenendaal (NL)
Door chauffeur geleverd bij Pickup parcelshop.
bewijs
BAZAAR OVERSTEGEN
03.06.2017 07:49 Veenendaal (NL)
Onderweg voor uitlevering
03.06.2017 02:01 Veenendaal (NL)
Op het depot
02.06.2017 19:27 Berkel en Rodenr ...
Onderweg.
02.06.2017 13:21 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
dit lijkt me helder, het pakket zou er moeten zijn, ik ben erg kwaad t is zo`n 300 euro!
ben ik dit geld kwijt of gaat de verzender dit vergoed krijgen en krijg ik mijn geld terug?
Het is natuurlijk net weer een lang weekende dus enig klantenservice is er niet.
Nu zit ik met een fors probleem met een pakket die ik zou ontvangen via DPD,
op hun Track&Trace stond dat t afgeleverd was aan de pakketshop zoals afgesproken,
ik dus daarheen om nietsvermoeden mijn pakketje op te halen, kan die man daar mijn pakketje niet vinden
terwijl hij wel kon bevestigen dat DPD s`morgens was langsgeweest.
De status op Track&Trace blijkt nu ook gewoon op afgeleverd bij de pakketshop staan, niet op opgehaald door geadresseerde ofzo.
Waar kan dit nu fout zijn gegaan? de chauffeur het pakketje verduisterd of de man in de pakketshop?
blijkbaar is er een bewijs van aflevering door de chauffeur alleen kan ik die niet inzien doordat er een inlog word gevraagd.
zie hier de route van het pakket;
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
03.06.2017 11:28 Veenendaal (NL)
Door chauffeur geleverd bij Pickup parcelshop.
bewijs
BAZAAR OVERSTEGEN
03.06.2017 07:49 Veenendaal (NL)
Onderweg voor uitlevering
03.06.2017 02:01 Veenendaal (NL)
Op het depot
02.06.2017 19:27 Berkel en Rodenr ...
Onderweg.
02.06.2017 13:21 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
dit lijkt me helder, het pakket zou er moeten zijn, ik ben erg kwaad t is zo`n 300 euro!
ben ik dit geld kwijt of gaat de verzender dit vergoed krijgen en krijg ik mijn geld terug?
Het is natuurlijk net weer een lang weekende dus enig klantenservice is er niet.