Toon posts:

Microphone probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb headset maar ik heb geluid op ultra monitor gedaan dus als ik liedje speel hoor ik het uit mijn monitor maar als ik met iemand spreek dan praat die via de headset dus ik will graag dat de geluid van de persoon ook op de monitor komt maar hoe doe ik dat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:37
In skype/ts/ventrilo of wat je ook gebruikt (geef dat ook even aan voortaan, samen met het gebruikte OS en wat je al geprobeerd hebt.....) even je output-device aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Of in het chatprogramma aangeven welke audio output gebruikt wordt of in je windows instellingen bij afspeelapparaten de monitor als standaard communicatie apparaat instellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik discord maar het sound van mijn kameraden die zijn steeds op mijn headset maar het geluid van liedje of game ist still on mijn monitor maar ik will gewoon geluid van mijn kameraden op monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

In deze stijl is dit geen topic zoals we op GoT verwachten. Buiten dat ik van de tekst maar weinig kan maken mis ik ook de hele ingevulde template zoals deze wordt weergegeven bij het openen van een topic. Nu is er simpelweg te weinig informatie en relevante hardware genoemd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.